رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: 13 واحد صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری افزون بر یک هزار و 320 میلیارد ریال تا پایان دهه فجر در این استان افتتاح می شود.
کد خبر: ۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۹ 09 February 2015
به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، علی همتی در آیین بهره برداری از کارخانه تولید انواع رب گوجه وترشی در شهرستان کازرون به مناسبت دهه فجر افزود: این طرح های صنعتی و معدنی در شهرک بزرگ صنعتی شیراز، منطقه ویژه اقتصادی شیراز، شهرک صنعتی جهرم، قادرآباد خرمبید، کازرون و داراب مستقر هستند.

وی اظهار کرد: با بهره برداری از این واحدهای صنعتی و معدنی که با سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده بهره برداری شده اند، برای حدود 600 نفر شغل ایجاد شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: واحدهای صنعتی و معدنی قابل بهره برداری در بخش های صنایع شیمیایی، برق و الکترونیک، کانی غیرفلزی، سلولزی و صنایع مواد غذایی و بسته بندی، فرآورده های غذایی و صنایع تبدیلی و تکمیلی هستند.

همتی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: استان فارس و شهرستان کازرون از ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری در تولید محصولات و کالاهای مختلف برخوردار است.

وی ادامه داد: زمانی پنیر یک محصول وارداتی بود اما امروز استان فارس این محصول را به کشورهای آسیای میانه و دیگر کشورها صادر می کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در ادامه با اشاره به ظرفیت بالقوه استان فارس و شهرستان کازرون برای جهش صادرات فرآورده های غذایی، حمایت مسوولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توسعه صنایع تبدیلی در این مناطق را خواستار شد.

در این آیین، کارخانه تولید انواع رب گوجه و ترشی با ظرفیت تولید سالانه پنج هزار و 400 تن و با سرمایه گذاری افزون بر 31 میلیارد ریال در شهرک صنعتی کازرون به بهره برداری رسید.

افتتاح این واحد صنعتی برای 23 نفر شغل ایجاد کرده است.

کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار