کد خبر: ۳۷۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸ 04 February 2017
به گزارش تابناک یزد،سرمربی تیم هندبال یزد گفت: در یک فصل، ۷ میلیارد ریال پول هندبال یزد در شرایطی صرف بازیکنان غیربومی شد که در یزد استعدادهای بسیاری در ورزش هندبال داریم.

حمیدرضا شاکری در جمع خبرنگاران استان یزد با اشاره به حضور خود به عنوان سرمربی در تیم دسته اولی هندبال پروفیل کیهان یزد اظهار داشت: ۱۱ سال پیرامون استعدادیابی در ایران کار کردم و در آسیا مدعی بهترین متدهای استعدادیابی هستم.

وی بیان کرد: معتقدم در یزد نیز استعدادهای نهفته بسیاری در حوزه ورزش هندبال داریم که باید شناخته و جذب تیم های حرفه ای شوند.

شاکری با اشاره به اینکه اکنون تنها شش بازیکن تیم پروفیل کیهان یزد بومی هستند، افزود: فصل گذشته ۱۷ میلیارد ریال از پول هندبال یزد به بازیکنان غیربومی از سراسر کشور پرداخت شد و این موضوع برای من سئوال است که چرا نباید این پول صرف استعدادهای داخل استان شود.

وی عنوان کرد: معتقدم اگر جوانان یزدی توانسته اند ۲۱ سال در کنکور صاحب رتبه برتر باشند حتما در ورزش هندبال و حتی دیگر رشته های ورزشی نیز می توانند دارای استعدادهای خوبی باشند اما باید کشف و شکوفا شوند.

شاکری تصریح کرد: در مدتی که در یزد حضور دارم، تلاش خود را برای بومی کردن تیم از طریق استعدادیابی انجام می دهم ضمن اینکه برای آموزش به مربیان ورزش مدارس استان یزد نیز اعلام آمادگی می کنم.

به گزارش مهر، استان یزد اکنون یک تیم لیگ برتری به نام سنگ آهن بافق در رشته هندبال دارد و یک تیم نیز در لیگ دسته اول با سرمربیگری حمیدرضا شاکری و سرپرستی سعید صادقی مقدم فصل جدید از فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار