سرپرست اداره نظارت اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه خبر داد:
کرمانشاه- سرپرست اداره نظارت اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه، از ضبط و امحاء ۸۰ تن فرآورده خام دامی ناسالم و پلمپ ۱۳۷ مرکز عرضه متخلف در این زمینه با دستور دستگاه قضایی خبر داد.
کد خبر: ۳۷۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 02 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر دکتر مهدی ظفری پور امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران از انجام ۷۷ هزار و ۵۵۶۶ مورد بازدید از مراکز تهیه، تولید، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی در سطح استان طی ۱۰ ماه امسال خبر داد.

وی تعداد موارد غیربهداشتی کشف شده در این بازدیدها را ۴ هزار و ۷۶۶ مورد اعلام کرد و اظهار داشت: در این مدت یک هزار و ۵۲۰ مورد از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی استان نمونه برداری انجام شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در مدت مذکور ۶ هزار و ۴۸۵ مورد آزمایش بر روی نمونه های اخذ شده انجام گرفته است، گفت: همچنین بالغ بر ۸۰ تن و ۳۶۱ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی ناسالم در این بازدیدها کشف، ضبط و امحاء شد.

سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه افزود: در ۱۰ ماه امسال ۱۵۴ مورد به مراجع قضایی معرفی شدند که از این تعداد ۱۳۷ مرکز عرضه فرآورده های خام دامی متخلف در سطح استان با دستور مقام قضایی پلمب شده است.

دکتر ظفری پور با اشاره به نظارت های مستمر دامپزشکی استان بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، از شهروندان خواست که فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را با اطمینان خاطر از مراکز تحت نظر دامپزشکی تهیه کنند.

سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه همچنین اهمیت همکاری و گزارشات مردمی در برخورد با تخلفات در این زمینه را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: شهروندان می توانند موارد تخلف در این زمینه را با سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲  اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار