مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اکران 16 فیلم از آثار سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از امروز/پنجشنبه/ درسرسرای اشراق مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان آغاز می شود.
کد خبر: ۳۷۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 02 February 2017
حسین مسگرانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنااظهار داشت: این فیلم ها هر روز در چهار سانس در ساعت های 15،17،19و 21 اکران می شود.
وی افزود: انزوا، یک روز بخصوص، مادری، ایتالیا ایتالیا، نگارو خفه گی از جمله فیلمهای این جشنواره است که علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط جشنواره به سایت سینوگرام(cinogram.com) مراجعه کنند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بلیط جشنواره هم در سایت و هم در گیشه ارایه می شود گفت: در تهیه بلیط ایثارگران، دانشجویان، اساتید و هنرمندان از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.
مسگرانی با تبریک ایام الله دهه فجر بیان کرد: در این ایام ویژه برنامه های مختلفی نظیر کرسی تلاوت قرآن در تمامی شهرها، رقابت های کتابخوانی با همکاری دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان، جشنواره موسیقی آواها و نواهای وحدت اسلامی، رقابت سوره فجر ویژه خانواده ها توسط کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر استان است.
به گزارش ایرنا سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر 9 تا 21 بهمن در تهران و 30 مرکز استان کشور برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار