مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در حکمی علی آلوستانی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه معرفی کرد.
کد خبر: ۳۷۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 31 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، آلوستانی در کارنامه خود سابقه هدایت تیم های اتکا گلستان، شاهین بوشهر، پارس جم جنوبی و شهرداری ارومیه را دارد.
وی قرار است تا پایان فصل جاری رقابت های لیگ دسته دو باشگاه های کشور هدایت تیم بعثت کرمانشاه را برعهده بگیرد.
پس از اینکه تیم بعثت پیش از آغاز فصل جاری ابتدا با دو سرمربی به توافق رسید ولی ادامه همکاری با آن ها میسر نشد، در آغاز فصل هدایت این تیم به شهرام مهرپیما سپرده شد ولی وی نیز در پایان نیم فصل اول از تیم جدا شد.
با شروع نیم فصل دوم حمید کللی فر هدایت قرمزپوش های کرمانشاهی را برعهده گرفت اما چندی پیش وی نیز استعفا کرد تا بعثت دو هفته بدون سرمربی به مصاف رقبای خود برود.
افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آلوستانی از جمله مربیان خوشفکر و با تجربه ای است که می تواند به تیم بعثت در ادامه رقابت ها کمک کند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم بعثت تقریبا جزو تیم های بالای جدولی است و اختلاف امتیازی کمی با تیم های اول تا سوم دارد بسیار امیدوارم با هدایت سرمربی جدید خود بتواند جزو تیم های صعود کننده به مرحله دوم باشد.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه ادامه داد: قرارداد آلوستانی سرمربی جدید باشگاه تا پایان فصل خواهد بود و پس از آن در صورت توافق دو طرف قابل تمدید می باشد.
حسنی در پایان اظهار کرد: تیم ما یک بازی کمتر از تیم های اول و دوم انجام داده و می تواند خود را به آن ها نزدیک کند.
تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در پایان هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور از 19 مسابقه خود صاحب 31 امتیاز شده و در رده ششم جدول رده بندی گروه اول قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار