مسابقات بوکس باشگاه های استان همدان با معرفی برترین های این مسابقات به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 20 May 2015

تیم های برتر مسابقات بوکس باشگاه های استان همدان در رده های سنی مختلف معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، دبیر هیات بوکس استان همدان گفت: مسابقات قهرمانی باشگاه های استان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تحت عنوان اعلام حمایت و همدردی با بیماران نادر و آلوپسی با شرکت 100 بوکسور منتخب به مدت دو روز در خانه بوکس شهر همدان برگزار شد.

منوچهر هندی اظهار کرد: این رقابت ها با انجام 38 دیدار پیگیری شد و در پایان در رده بندی تیمی و در رده سنی نوجوانان تیم مریانج با 10 امتیاز قهرمان شد، تیم ملایر با 9 امتیاز عنوان دوم را کسب کرد و همدان با هفت امتیاز در جای سوم ایستاد.

وی اضافه کرد: در رده سنی جوانان نیز تیم همدان با 12 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد، ملایر با شش امتیاز دوم شد و مریانج با چهار امتیاز مقام سوم را کسب کرد.

هندی خاطرنشان کرد: همچنین در رده سنی بزرگسالان تیم همدان با 26 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، مریانج با 9 امتیاز دوم شد و ملایر با هفت امتیاز در مکان سوم جای گرفت.

وی با اشاره به جذابیت رقابت در وزن 56 کیلوگرم این مسابقات با استقبال کم نظیر تماشاگران حاضر در سالن گفت: از جمله مسابقه حساس و نفس گیر وزن 56 کیلو گرم جوانان بین حمید رضا کاروند از نهاوند و عضو تیم ملی و امید زندگی از همدان بود که با پیروزی بوکسور همدانی به پایان یافت.

وی خاطرنشان کرد: این رقابت ها با هدف ورزش، سلامتی، نشاط و فرهنگ برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

وی یادآور شد: ورزش بوکس همدان هم اکنون از استقبال خوبی برخوردار است و به لحاظ استعداد دارای بوکسورهای فنی و تکنیکی هستیم.

هم اکنون بیش از 500 ورزشکار در رشته بوکس همدان فعالیت دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار