معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گنبدکاووس از دستگیری سارق باطری خودروهای وانت پیکان در این شهرستان توسط ماموران پلیس آگاهی واحد مبارزه با سرقت خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 30 January 2017
 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گنبدکاووس از دستگیری سارق باطری خودروهای وانت پیکان در این شهرستان توسط ماموران پلیس آگاهی واحد مبارزه با سرقت خبر داد.

سرگرد ابوالفضل تیموری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این سارق سابقه دار که 35 سال سن داشته و ساکن شهرک فرهنگیان گنبدکاووس است، از چند ماه پیش اقدام به سرقت باطری خودروهای وانت پیکان می نمود.
وی افزود: درپی گزارش سرقت باطری خودرو توسط برخی شهروندان، موضوع سرقت ها در دستور کار پلیس آگاهی واحد مبارزه با سرقت انتظامی گنبدکاووس قرار گرفت که با اقدامات پلیسی، سارق شناسایی و دستگیر شد. 
سرگرد تیموری اضافه کرد: این سارق در بازجویی های پلیس، به 10 فقره سرقت باطری خودرو اعتراف کرده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گنبدکاووس همچنین از برگزاری کلاس آموزشی ویژه کارکنان واحد فضای سبز، پارک ها و پارکبان های شهرداری این شهر خبر داد و گفت: دراین کلاس آموزشی مطالبی درخصوص همکاری پرسنل شهرداری با انتظامی درصورت مشاهده افراد مشکوک در پارک ها و یا فروش یا مصرف موادمخدر و قلیان دراین اماکن، آشنایی با انواع مواد مخدر و مهارت های زندگی ارائه شد. 
سرگرد تیموری با قدردانی از همکاری و تعامل شهرداری با انتظامی، افزود: شهرداری ها در ایجاد زیرساخت های لازم برای پیشگیری از جرم در سطح شهر و نیز در پارک ها نقش مهمی برعهده دارد.
شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار