عضو شورای شهر ساری گفت: ساخت وسازهای غیرمجاز در ساری افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۶۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 29 January 2017
جمال باقری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان ساری گفت: شهرداری ها با توجه به اینکه مجری مصوبات شورای عالی معماری و شهرسازی هستند در عین حال قانونگذار و نظارت کننده بر تخلفات ساخت و ساز نیز هستند. همین امر فضا را برای تخلف باز می گذارد که متخلف با پرداخت جریمه نقدی به ساخت و ساز خود ادامه دهد.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: با وجود اینکه اینکه طرح جامع ساخت و ساز ساری ابلاغ شده و با این قانون تا حدودی می توان جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز را گرفت اما تا اصلاحات اساسی در کمسیون ماده 100 و ماده 5 رخ ندهد ساخت و سازهای غیرمجاز همچنان به قوت خود باقی خواهند ماند.
 
وی، مهم ترین معضل شهرستان ساری را بیکاری جوانان تحصیلکرده دانست و تصریح کرد: در حال حاضر مهم ترین معضل شهر ساری سیل انبوه جوانان بیکار است.
 
عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: با توجه به اینکه شهرستان ساری را نمی‌توان جز شهرهای صنعتی قلمداد کرد و این نکته که غالب دستگاه های اجرایی که در آن فعالیت دارند جز دستگاه های خدمات رسان هسستند مشکل اشتغال هر روز بغرنج تر می شود. کم توجهی به حوزه کشاورزی و نبود صنایع تبدیلی اقتصاد ساری را فلج کرده است و در حال حاضر بحث بیکاری مهم ترین مشکل و معضل شهرستان ساری محسوب می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر دامپروری، کشاورزی و صنایع تبدیلی در ساری مورد توجه قرار گیرد و یک برنامه صحیح و جامع برای آن تدوین شود قطعا راه عبور از این مشکل هموار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار