معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: پیش ‌فروش اینترنتی بلیت سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر که قرار است همزمان با تهران در سینما فرهنگ ایلام هم نمایش داده شوند، تا 10 بهمن ماه جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۳۶۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 29 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛عمران خودآموز اظهار کرد: علاقه مندان به خرید بلیت جشنوراه فیلم فجر می توانند تا ساعت 12 ظهر روز یکشنبه 10 بهمن با مراجعه به سایت www.cinogram.com نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.
 
وی با بیان اینکه پیش ‌فروش اینترنتی بلیت جشنواره فیلم فجر از ساعت ٨ صبح روز پنجشنبه گذشته هفتم بهمن در این استان آغاز شده است، افزود: مهلت در نظر گرفته شده تمدید نمی شود.
 
خودآموز تاکید کرد: قیمت هر قطعه بلیط تک نفره برای نمایش در سینما فرهنگ ایلام 80 هزار ریال و قیمت بسته ای بلیت نیز با 25 درصد تخفیف، برای هر قطعه 60 هزار ریال تعیین شده است.
 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام یادآور شد: در نمایش همزمان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ١٦ فیلم در 16 سانس از ١٤ تا ٢١ بهمن ماه سال جاری در سینما فرهنگ ایلام واقع در خیابان پیروزی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی اکران می‌شود.
 
وی فیلم هایی که قرار است در این مدت اکران شوند را شامل خوب، بد، جلف، یک روز به خصوص، دعوت نامه، کمدی انسانی، نگار، انزوا، خانه دیگری و آزادی به قید شرط در بخش اول چشم انداز سینمای ایران اعلام کرد.
 
خودآموز گفت: همچنین فیلم های فراری، صوفی و دیوانه، ویلایی ها، بدون تاریخ بدون امضا، تقصیر من نیست، تابستان داغ، آذر و شنل در بخش دوم چشم انداز سینمای ایران در سینما فرهنگ ایلام اکران می شوند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار