مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام ازامداد رسانی امدادگران این جمعیت به 2 هزار و 216 نفر از افرادی که در مسیرهای ارتباطی این استان در برف و کولاک گرفتار شده بودند، در 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷ 28 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛محمد سلیمانی اظهار کرد: افراد حادثه دیده در قالب 528 مورد عملیات امدادی در مسیرهای ارتباطی ملکشاهی، گردنه کبیرکوه، مسیرهای ارتباطی ایوان، ایلام، چرداول، آبدانان، مسیر دره شهر به پلدختر و تنگه ارغوان از خدمات امدادگران این جمعیت برخوردار شدند.
 
وی افزود: همزمان با بارش برف از بامداد دیروز، امدادگران این جمعیت آماده باش بوده و عملیات امداد رسانی به مسافران گرفتار در برف توسط 13 نفر از پرسنل، 32 نفر از نجاتگران با استفاده از 16 دستگاه آمبولانس و خودرو کمک دار در حال انجام است.
 
به گفته وی، همچنین بین مسافران گرفتار در برف تاکنون 88 قوطی کنسرو، پنج تخته پتو و 25 قرص نان توسط امدادگران هلال احمر توزیع شده است.
 
سلیمانی تعداد مصدومان امدادرسانی شده توسط این جمعیت در این مدت را 10 نفر اعلام کرد که از این تعداد پنج نفر سرپایی درمان شده اند.
 
وی تاکید کرد: امداد رسانی احتمالی به وسایل نقلیه گرفتار در برف و کولاک و سرنشینان این خودروها توسط 13 تیم امدادی جمعیت هلال احمر تا مساعد شدن هوا در مسیرهای ارتباطی استان ایلام ادامه دارد.
 
به گزارش تابناک ایلام، بارش برف از شامگاه جمعه در مناطق مختلف استان ایلام آغاز شده و همچنان ادامه دارد، ارتفاع برف در مناطق شهری تا 10 و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات تا 30 سانتی متر می رسد.
 
براساس اعلام پلیس راه استان همه جاده های ارتباطی باز و تردد در آنها در حال انجام است ولی در جاده های کوهستانی و گردنه های برف گیر تردد فقط با زنجیر چرخ انجام می شود و ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در این مسیرها جلوگیری می کنند.
 
هواشناسی استان ایلام هم اعلام کرد: بارش نزولات جوی برف و باران در مناطق مختلف این استان با شدت و ضعف همچنان تا اواخر روز یکشنبه هفته جاری ادامه دارد.
 
بارش برف همچنین موجب تعطیلی تمامی مدارس مقاطع تحصیلی و مراکز آموزش عالی برخی مناطق استان در 2 نوبت صبح و ظهر امروز شد ضمن اینکه پروازهای فرودگاه شهدای ایلام را هم لغو کرد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار