امیر شاه آبادی در گفتگو باتابناک:
فرماندار هرسین گفت:با بارش برف طی چند روز اخیر راهداری هرسین با همکاری هلال احمر و پلیس راه همواره در تلاش برای بازگشایی راهها بوده و تاکنون 160تن نمک و شن استفاده شده است.
کد خبر: ۳۶۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 28 January 2017
امیر شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:تمامی راههای آسفالته ومواصلاتی شهرستان هرسین باز و تردد به راحتی انجام می شود و در ساعات اولیه بارش 80روستا راه ارتباطی آن ها قطع شده بود که با کمک راهداری و هلال احمر بازگشای شدند.
وی خاطر نشان کرد:شهرستان دارای 4 دهستان و دو بخش است که یک بخش محور گردنه گشور بطرف نور آباد لرستان ،گردنه حسن بقعه و چشمه کبود ،و بخش بیستون که روستاهای شمال بیستون را شامل می شود که خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی را مشاهده نکرده ایم.
فرماندار هرسین تصریح کرد:روز گذشته شاهد قطعی برق در 25 روستای بیستون  بودیم که با کمک اداره برق و راهداری این مشکل رفع شده ودر حال حاضر نه قطعی آب و نه برق را داشته ایم.
  شاه آبادی تاکید کرد:در حال حاضر 5 اکیپ راهداری با 7 ماشین آلات مجهز با همکاری هلال احمر و پلیس راه بصورت آماده باش جهت ارایه خدمات به در راه ماندگان هستند و خوشبختانه تا کنون هیچگونه تصادفی مشاهده نشده است.
گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار