سرپرست فرمانداری گیلانغرب با اشاره به بارش برف سنگین که از پنجشنبه شب آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد، از بازگشایی راه ارتباطی 35 روستا در دهستان حیدریه خبر داد و گفت: هم اکنون راه ارتباطی 30 روستا در دهستان گواور همچنان مسدود است.
کد خبر: ۳۶۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 28 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،فرهاد همتی روز شنبه اظهار داشت: با تلاش 43 تن از عوامل راهداری و به کارگیری 25 دستگاه ماشین آلات برف روب و سنگین و همراهی چهار تیم از عوامل انتظامی، پلیس راه و دستگاههای امدادی، نیمی از راههای روستایی گیلانغرب که به علت بارش برف سنگین مسدود شده بود اکنون بازگشایی شد و 30 روستا همچنان با مشکل قطع ارتباط مواجه اند. 
وی بیان کرد: به علت بارش برف سنگین در 2 روز گذشته، آب و برق چند روستا در دهستان گواور که قطع شده بود، شب گذشته با تلاش دستگاه های خدمت رسان برقرار شد اما هنوز بیش از 20 روستا با قطعی آب و برق مواجه اند. 
وی افزود: در راه های اصلی گیلانغرب نیز تردد خودروهای در برخی ساعت متوقف شده بود که اکنون با تلاش نیروهای راهداری، تردد خودروها فقط با زنجیرچرخ و به سختی و کندی امکان پذیر است. 
سرپرست فرمانداری گیلانغرب که به همراه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در بخش گواور حضور دارد با اشاره به وقوع کولاک شدید و ادامه روند بارش برف، گفت: هم اکنون تردد خودروها در راه های اصلی شهرستان به سمت اسلام آبادغرب در گردنه قلاجه، بخش گواور و محور داربادام فقط با زنجیر چرخ و به کندی امکان پذیر است. 
همتی از حضور یک گروه راهداری و خدمت رسان کمکی از کرمانشاه و پیگیری اعزام گروه دوم تا ساعتی دیگر برای خدمت رسانی به مردم گیلانغرب خبر داد و گفت: ارتفاع برف در گردنه ها و ارتفاعات به بیش از یک متر و در مناطق روستایی و شهری بخش گواور تا 70 سانتیمتر است.
وی ادامه داد: تمامی مدارس مقاطع تحصیلی در بخش گواور امروز (شنبه) به علت بارش برف سنگین و کوکلاک شدید تعطیل است.
وی با بیان این که همه امکانات لازم به منظور خدمات دهی به مردم و مسافران در راه مانده بسیج شده است، از کمک رسانی به صدها خانوار گرفتار در برف طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: تا این لحظه حادثه منجر به جرح در راه های ارتباطی گیلانغرب اتفاق نیفتاده و تنها در چند مورد برخورد خودروها به دلیل یخ زدگی سطح جاده گزارش شده است.
وی از مردم خواست تا اطلاع بعدی از سفرهای غیرضروری و تردد در نقاط کوهستانی شهرستان خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار