کد خبر: ۳۶۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 25 January 2017
به گزارش تابناک یزد،معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد از برقراری خطوط پروازی بین یزد و زاهدان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای توسعه گردشگری سلامت انجام شده است.

مصطفی فاطمی  با اشاره به اینکه یزد محل مراجعه بسیاری از بیماران از استان‌های همجوار به ویژه سیستان و بلوچستان است، اظهار داشت: در تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در زمینه توسعه گردشگری سلامت در یزد و سیستان و بلوچستان هستیم.

وی از افتتاح همزمان دو شرکت گردشگری در یزد و زاهدان با اولویت گردشگری سلامت خبر داد و افزود: یزد به عنوان یکی از قطب های گردشگری سلامت کشور شناخته می شود و این ظرفیت استان نیازمند ایجاد شرایطی برای مسافرت مطلوب و ایمن است.

فاطمی عنوان کرد: تلاش شده تا ظرف ۱۰ روز آینده به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران سلامت، خط پروازی یزد ـ زاهدان برقرار شود.

وی بیان کرد: از این پس دفاتر خدمات مسافرتی دو استان یزد و سیستان و بلوچستان برای مسافرت مطلوب، ایمن و ساماندهی بخش گردشگری نسبت به پذیرش تورهای گردشگری بین استان های جنوبی کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان و یزد اقدام خواهند کرد.

فاطمی اظهار امیدواری کرد: با فراهم سازی زیرساخت‌های مناسب در استان یزد و استان‌های مبدأ، بتوانیم در حوزه گردشگری سلامت هم ارائه دهنده خدمات مطلوب به گردشگران باشیم و هم بتوانیم این صنعت را در استان یزد توسعه و رونق ببخشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار