رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین:
رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: همراهی و بهره‌مندی از طرح تحول نظام سلامت یکی از بهترین زمینه‌های حضور و مشارکت خیران در زمینه برآورده کردن نیازهای مردم جامعه است.
کد خبر: ۳۶۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 24 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا خونساری در مراسم افتتاح مرکز بهداشت شماره 3 شهر اقبالیه که صبح امروز با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی و مسؤولان شهر اقبالیه در منطقه آزادگان این شهر برگزار شد، اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت موجب افزایش سلامت جمعیت هدف، افزایش عادلانه دسترسی به خدمات سلامت، افزایش کیفیت ارائه خدمات ، افزایش رضایتمندی، افزایش مشارکت منصفانه در تأمین مالی خدمات، افزایش کارایی و حرکت به سمت مدیریت منابع می‌شود.

وی افزود: در دولت یازدهم، سلامت جامعه به عنوان یک نیاز در اولویت قرار گرفت و مراکز بهداشتی و پایگاه‌های سلامت توسعه یافت.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین ادامه داد: افزایش سواد سلامت جامعه، مهارت‌های خود مراقبتی، مراقبت سلامت کودکان، نوجوانان، سالمندان، مادران باردار و واکسیانیون از مهمترین خدماتی بوده که این خدمات در این مراکز ارائه می‌شود.

خونساری تصریح کرد: اقدامات مطلوبی در عرصه‌ سلامت استان قزوین انجام شده که نویدبخش حرکت مثبت در حوزه‌ بهداشت و درمان مردم این استان است.

وی با اشاره به وجود متخصصان در این خانه بهداشت، خاطرنشان کرد: در مرکز جامع سلامت، افراد از سوی پزشکان، کارشناسان تغذیه و روان‌شناسان مورد معاینه قرار می‌گیرند.
رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین یادآور شد: همراهی و بهره‌مندی از طرح تحول نظام سلامت یکی از بهترین زمینه‌های حضور و مشارکت خیران در زمینه برآورده کردن نیازهای مردم جامعه است.

خونساری مطرح کرد: تمام تلاش همکاران در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی خدمت به مردم است و بهره‌برداری از مراکز جدید بهداشتی و درمانی موجب خدمات دهی با کیفیت مطلوب می‌شود و به صورت قطعی رضایت مردم هم به دنبال آن خواهد بود.

گفتنی است، مرکز بهداشت شماره 3 در زمینی به مساحت 350 مترمربع با زیربنای 120متر مربع و با اعتباری بیش از 140میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار