کد خبر: ۳۶۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲ 24 January 2017
فرماندار شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: کمک به احیای واحدهای غیرفعال، رفع موانع تولید و رونق دادن به مبحث اشتغالزایی از اهداف و اولویت های مهم دولت محسوب می شود.

به گزارش ایرنا محمداکبر چاکرزهی در نشستی با شماری از سرمایه گذاران بومی و خارج از استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به اینکه در استان سیستان و بلوچستان از جمله شهرستان خاش شرایطی امن برای انجام کار و فعالیت و همزیستی مسالمت آمیز فراهم می باشد، حضور تولید کنندگان و سرمایه گذاران منشاء خیر بوده زیرا افرادی دلسوز و توانمند هستند که خدمت به مردم را هدف خود قرار داده اند.
فرماندار خاش ادامه داد: راه اندازی مجدد واحد غیرفعال کشتارگاه صنعتی طیور خاش از دغدغه های مهم دولت و مردم است زیرا این واحد پس از مدتی کوتاهی از فعالیت بازماند.
وی افزود: اگر روشی موفق و جایگزین برای عرضه سالم و بهداشتی مرغ فراهم شود دولت نیز به سهم خود با هدف ایجاد اشتغال و رونق دادن مبحث تولید از سرمایه گذاران حمایت می کند.
وی یادآور شد: کشتارگاه صنعتی طیور خاش ظرفیتی مهم و ارزشمند برای تولید بوده که در صورت راه اندازی می تواند بخش زیادی از نیازهای مردم خاش و استان را در زمینه تامین گوشت سالم و بهداشتی مرغ برآورده سازد.
فرماندار خاش تاکید کرد: از مجموع 170 واحد مرغداری استان قریب به 35 واحد فعال در خاش قرار دارد و بزودی نیز شماری دیگر به این آمار اضافه می شود.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان سیستان و بلوچستان نیز گزارشی از فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی مرغ در سطح منطقه ارائه کرد.
در این نشست مقرر شد با حمایتهای دولت و سرمایه گذاری بخش خصوصی کشتارگاه غیرفعال صنعتی طیور خاش پس از رفع برخی نواقص فنی بزودی راه اندازی شود.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار