معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان از لحاظ شدن نیازها و ضرورتهای بومی استان در تدوین سند جامع حقوق شهروندی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 18 May 2015

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: نیازها و ضرورتهای بومی استان در تدوین سند جامع حقوق شهروندی لحاظ می شود.

به گزارش ایرنا؛ محمد ابراهیم الهی تبار افزود: سند حقوق شهروندی در کل کشور و از سوی دولت مراحل نهایی خود را برای ابلاغ می گذراند و استان همدان نیز در این زمینه فعالیتهای خوبی را انجام داده است.

وی اضافه کرد: کار تدوین سند حقوق شهروندی در استان همدان با مطالعه و بررسی از سوی کارشناسان در سال اقتصاد و فرهنگ آغاز شد و اصول محتوایی آن هنوز در دست کنکاش و تدوین است.

الهی تبار بیان کرد: مجموعه امور اجتماعی استانداری برنامه هایی با عنوان حقوق شهروندی و در مسیر فرهنگ سازی در روستاهای استان را نیز مورد توجه قرار داده است.

وی در رابطه با فضای عمومی سیاسی در استان همدان نیز با اشاره به اینکه یکی از وظایف دولت فراهم سازی زمینه برای حضور پویای مردم در عرصه های سیاسی است گفت: مشارکت پر شور و گسترده مردم در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی از ملزومات افزایش سطح نشاط عمومی در جامعه است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: مشارکت پر شور مردم در عرصه های مختلف سیاسی، موجب ارائه دیدگا هها، اندیشه ها و برنامه های مختلف در جهت توسعه کشور می شود.

وی تصریح کرد: اکنون در فضای سیاسی استان با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

الهی تبار یادآور شد: هر چه فضای سیاسی بازتر و مناسبتر باشد، اندیشه های بهتری در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای پیشرفت جامعه عرضه می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار