در ايام الله مبارك فجر انجام شد
ديدار با مادر معظم و همسر فداكار شهید والامقام حسن فرامرزی از جمله ديگر برنامه‌هاي سفر يك روزه استاندار البرز به طالقان بود.
کد خبر: ۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰ 08 February 2015

به گزارش تابناك – البرز: همزمان با سفر يك روزه استاندار البرز به شهرستان طالقان كه در دهه مبارك فجر انجام شد، چند پروژه عمراني به بهره‌برداري رسيد.
پروژه‌هاي فوق در حوزه راه روستایی، آبرسانی، فیبرنوری، محیط زیست، طرح هادی روستایی، ایستگاه سنجش سلامت آب، آسفالت جاده و ساخت مدرسه در مناطق شهری و روستایی شهرستان طالقان اجرا شده است.
برای اجرای این طرح‌ها افزون بر 140 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.
از جمله اين طرح‌ها افتتاح ساختمان اداره امور منابع آب طالقان توسط استاندارالبرز البرز بود.
ضمن اينكه سيد حميد طهايي در سفر خود از سد طالقان نيز بازديد كرد.
در اين بازديد مدیر امور بهره‌برداری سد و نیروگاه طالقان گزارشی از وضعیت موجود آب سد طالقان، انتقال آب و تولید برق در نیروگاه این سد را در حضور استاندار البرز تشریح كرد.
ديدار با مادر معظم و همسر فداكار شهید والامقام حسن فرامرزی از جمله ديگر برنامه‌هاي سفر يك روزه استاندار البرز به طالقان بود.
سید حمید طهایی استاندار البرز در حاشیه آیین گشایش طرح‌هاي عمراني در شهرستان طالقان در جمع خبرنگاران به مردم طالقان اطمینان داد طرح گازرساني به اين شهرستان در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه بافت شهرستان طالقان بیشتر روستایی است، ادامه داد: با توجه به اهمیت مناطق روستایی در چرخه تولید باید بسترهای رفاهی و خدماتی برای ساکنان روستاها فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان طالقان در شمالی‌ترین قسمت استان البرز واقع شده و دارای آب و هوای سرد است، بنابراین اتمام پروژه گازرسانی آن باید در اولویت قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار