کد خبر: ۳۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 17 May 2015
 رییس کلانتری 152خانی آباد نو از دستگیری دو مرد مست که اقدام به مصدوم کردن یکی از شهروندان و تخریب خودروی یکی دیگر از شهروندان با قمه کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ امید بهمن یاری در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 22:40 بیستم اردیبهشت ماه امسال ماموران کلانتری 152 خانی آباد نو از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از وقوع یک مورد درگیری به آدرس خانی آبادنو، سه راه شریعتی خیابان مهران باخبر شده و عوامل این یگان به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بررسی‌های لازم در این خصوص انجام شد، افزود: در جریان تحقیقات مأموران، فردی به هویت حمید به آنان مراجعه کرده و گفته است که خودرو پژو پرشیای خود را در این محل پارک کرده بود که ناگهان سرنشینان یک دستگاه خودرو ام وی ام قهواه ای رنگ اقدام به تخریب شیشه عقب و جلو، سمت راست سقف، آیینه و گلگیر کردند.

رییس کلانتری 152 خانی آباد نو اضافه کرد: شاکی همچنین گفت که این افراد پس از عربده کشی با فرد دیگری به هویت فرامرز نیز درگیر شده و وی را ازناحیه دست راست با قمه مورد جراحت قرار داده و از محل متواری شدند.

بهمنیاری با بیان اینکه به دنبال اظهارات شاکی و با توجه به شواهد و قراین موجود ماموران، رسیدگی و بازداشت اشرار فراری را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: ماموران تحقیقات پلیسی خود را در این رابطه آغاز کردند و تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ساعاتی بعد در ساعت 2:30 بامداد روز بیست و یکم اردیبهشت ماه عوامل گشتی یگان حین گشت زنی در محدوده میدان میوه و تره بار مرکزی خودرو ام وی ام مذکور را رویت کردند.

وی ادامه داد: پس از توقیف خودرو و انجام بررسی های لازم فردی به هویت ارسلان که شرب خمر کرده و خود را پشت صندلی خودرو مخفی کرده بود به همراه فرد دیگری به هویت رامین دستگیر شدند.

رییس کلانتری 152خانی آباد نو با بیان اینکه در بررسی های انجام شده از خودرو یک قبضه چاقو و یک قلاف شمشیر کشف شد، گفت: در نهایت خودرو به پارکینگ منتقل شد و نامبردگان دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.شاکیان نیز با مراجعه به کلانتری ضاربان را شناسایی کرده و گفتند که متهمان به خاطر اختلاف حساب اقدام به تخریب و شرارت در محله خانی آبادنو کرده بودند که پرونده متهمان به همراه شکات برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار