مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به ساخت ۱۱پل عابر پیاده در سال جاری از نصب ۱۴ پل دیگر تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۵۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 09 January 2017
به گزارش تابناک قم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به برنامه سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اظهار کرد: برای حفظ سلامت و ایمنی بیشتر مردم به هنگام تردد در شهر ساخت ۲۵ پل عابر پیاده تا پایان سال در دستورکار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: با توجه به حجم گسترده تردد در میدان مطهری ساخت پل مکانیزه علاوه بر آن ۲۵ پل در دستور کار قرار دارد و برای رفاه بیشتر مردم تلاش بر این است که ۱۰ مورد از ۲۵ پل به صورت مکانیزه اجرایی شود.

وی ساخت و اجرای ۱۱ پل و انجام مراحل نهایی ۴ پل دیگر خبر داد و گفت: ۱۰ پل باقی مانده هم به پیمانکار سپرده شده است که تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

ساماندهی سرعت‌کاه‌ها

شعبان‌زاده در پاسخ به اعتراض رانندگان شهر قم مبنی بر فراوانی و استاندارد نبودن محل قرارگیری سرعت‌کاه‌‌ها در قم اظهار کرد: برای حفظ ایمنی عابر در سطح شهر باید تمهیدهایی اندیشیده شود که پل عابر پیاده و گذرگاه‌های ایمن عابر پیاده در سطح شهر به همین منظور در نظر گرفته شده است.

وی گفت: این‌که برخی به وجود این سرعت‌کاه‌ها اعتراض دارند و آن را عامل تصادف می‌دانند به این دلیل است که به وجود این سرعت‌کا‌ه‌ها توجه ندارند و با سرعت بالا از آن عبور می‌کنند. توقف و کاهش سرعت در لحظه آخر رسیدن به این سرعت‌کاه‌ها موجب تصادف خودرو‌ها می‌شود. 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: سرعت‌کاه در محل قرارگیری گذرگاه‌های ایمن که عابر قصد عبور از عرض خیابان را دارد ساخته می‌شود و با توجه به این‌که معابر شهر قم پرتردد هستند ساخت این سرعت‌کاه‌ها ضروری است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار