معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:
معاون صنعت و معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: تاکنون تعداد ۵۶۰ مصوبه در کارگروه فرعی ستاد تسهیل برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و رونق تولید صادر شده است.
کد خبر: ۳۵۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 05 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، کارگروه فرعی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ظهر پنجشنبه با حضور اعضا در سازمان صنعت معدن و تجارت استان با هدف بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شد.

میرزاعباسی معاون صنعت و معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حاشیه این نشست از برگزاری ۱۵۶جلسه فرعی با حضور بانکها، بیمه تامین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی و سایر دستگاههای خدمات رسان استان خبر داد.

وی افزود: بیشترین مصوبات کارگروه فرعی ستاد تسهیل به ترتیب مربوط به بانکها، امور مالیاتی و بیمه تامبن اجتماعی بوده است بطوریکه ۶۰ درصد مصوبات مربوط به مسایل بانکی است.

عباسی همچنین از بررسی مسایل مربوط به ۵ واحد تولیدی در این جلسه خبرداد و افزود: در این نشست مسایل مربوط به سازمان آب و فاضلاب و آب منطقه ای، بانک رفاه کارگران و بانک صادرات بررسی خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: تا کنون تعداد ۵۶۰ مصوبه در کارگروه فرعی ستاد تسهیل برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و رونق تولید صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار