کد خبر: ۳۵۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 05 January 2017

به گزارش تابناک یزد،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد از بهره‌برداری 39 پروژه برق‌رسانی با اعتبار دومیلیارد و 240 میلیون تومان تا پایان سال در استان خبر داد.

« محمدرضا صحتی» در جریان دیدار با « محمدجواد شریفی» معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توانیر با اشاره به این که 46 میلیارد ریال از محل پرداخت عوارض برق در قانون بودجه امسال به تکمیل 39 پروژه برق‌رسانی استان اختصاص یافته است، اظهار کرد: 22 میلیارد و چهارصد میلیون ریال به تأمین برق متقاضیان روستایی، 23 میلیارد ریال به طرح‌های تکمیلی و پرداختی پیمانکاران و 600 میلیون ریال جهت نظارت بر طرح‌ها به شرکت مشاوره حوزه طراحی اختصاص یافت.

وی افزود: شش پروژه در سطح شهرستان یزد به شکل طرح‌های پوششی شهری اجرا شده که عمده آن شامل توسعه برق روستاهای محمدآباد ، منازل خیرین مسکن‌ساز اکرم‌آباد، نصب ترانسفورماتور در نصرت‌آباد و احداث شبکه در روستای سید میرزاست.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: 13 پروژه برق‌رسانی در نواحی یزد نیز در قالب طرح‌های پوششی مناطق مختلف شهرستان تفت شامل: روستاهای علی‌آباد، ده بالا، دهشیر، سانیج، نصرآباد، طزرجان و الله‌آباد انجام شده است.

صحتی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از 20 پروژه ضروری روستاهای شهرستان میبد، اردکان، خاتم، ابرکوه، اشکذر و نیر در قالب طرح توسعه‌ای شبکه این شهرستان‌ها به‌صورت کامل تکمیل شده یا تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار