رئیس‌ پلیس راهور استان کرمانشاه خبر داد
رئیس‌ پلیس راهور استان کرمانشاه به فعالیت 4 هزار و 500 دستگاه مسافربر شخصی در استان به عنوان یک‌معضل اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 500 خودروی شخصی را به‌همین دلیل توقیف و 4 هزار خودرو را نیز اعمال قانون کرده‌ایم.
کد خبر: ۳۵۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 04 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،محمد مرادی امروز اظهار داشت: از اول بهمن ماه سال‌جاری رانندگانی که به تازگی موفق به اخذ گواهینامه شده‌اند ملزم به اجرای قوانین جدید می‌شوند.

مرادی در تشریح قوانین جدید، گفت: تا سه ماه رانندگانی که تازه موفق به اخذ گواهینامه می‌شوند، به تنهایی حق رانندگی ندارند، حتما یک‌نفر که گواهینامه دارد باید همراه شخص مورد نظر باشد.

رئیس‌ پلیس راهور استان کرمانشاه ادامه داد: در هنگام رانندگی در طول این سه ماه حتما باید یک علامت مثلث خطر جلوی شیشه سمت راست و شیشه عقب سمت چپ با مضمون «احتیاط راننده مبتدی» نصب شود.

این مسؤول با بیان اینکه راننده مورد نظر در معابر برون شهری تا پایان یک‌سال حق رانندگی ندارد، افزود: راننده به جزو راه‌های بزرگراه شهری که 25 کیلومتر از شهر فاصله دارند تا یک سال نمی‌توانند خارج از شهر رانندگی کنند.

مرادی اعمال قانون جدید برای موتورسورانی که به‌تازگی موفق به کسب گواهینامه راهنمایی و رانندگی شده‌اند را نیز بر همین روال بیان کرد و گفت: رانندگان مورد‌نظر در طول یک‌سال از ساعت 22 تا 5 صبح حق رانندگی ندارند.

وی به فعالیت 4 هزار و 500 دستگاه مسافربر شخصی در کرمانشاه که به عنوان یک‌معضل صدای مسافربران عمومی را درآورده است، اشاره و بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 500 خودروی شخصی را به‌همین دلیل توقیف و 4 هزار خودرو را نیز اعمال قانون کرده‌ایم.

رئیس‌ پلیس راهور استان کرمانشاه به وضعیت اقتصادی و معیشتی خاص استان اشاره کرد و گفت: خودروهای شخصی استان نیاز به ساماندهی دارند و چیزی که می‌تواند این معضل را سروسامان دهد همت، همکاری و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار