مسوول اجرایی مرکز نیکوکاری مسجد فاطمیه (س) کنگاور گفت: خیران این مرکز نیکوکاری امسال بیش از 750 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۳۵۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 01 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،پیمان مرادی روز یکشنبه افزود: از این میزان کمک های خیران، بیش از 97 میلیون ریال کمک های نقدی و 656 میلیون ریال کمک های غیرنقدی بوده که بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.
وی اظهار کرد: این مرکز به ارزش 136 میلیون ریال نیز خدمات رایگان به مددجویان خود امسال ارایه کرده است.
به گفته مرادی، کمک های خیران در راستای تهیه جهیزیه، سفره های اطعام ماه رمضان، نذورات قربانی، تامین هزینه های درمان و هزینه های فرهنگی تحصیلی برای خانوارهای نیازمند نیز صرف شده است. 
مسوول اجرایی مرکز نیکوکاری مسجد فاطمیه (س) کنگاور خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد در راستای واگذاری امور مردم به مردم، تسریع در ارایه خدمات، توسعه انفاق و نیکوکاری و گسترش حضور آگاهانه مردم ایجاد شده است.
مرادی، محور قراردادن مساجد، حسینیه ها و محافل مذهبی را از مهمترین عوامل ایجاد مراکز نیکوکاری برای حمایت از اقشار آسیب پذیر اعلام کرد و گفت: تعداد 2 مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان کنگاور وجود دارد که در داخل مساجد مستقر می باشند.
وی یاداور شد: مرکز نیکوکاری مسجد فاطمیه (س) کنگاور از خیرین و نیکوکاران می خواهد که جهت جشن نیکوکاری وآغاز سال نو با مساعدت های نقدی و غیرنقدی خود این مرکز را یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار