فرماندار قصرشیرین گفت: مخالفان دولت تلاش می کنند مساله برجام را ناجوانمردانه زیرسوال ببرند.
کد خبر: ۳۵۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 01 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، فرامرز اکبری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری قصرشیرین افزود: این در حالیست که دولت دکتر روحانی به مردم خدمت بسیار بزرگی کرد و بخش زیادی از توان خارجی دولت همین مساله برجام بود که موفقیت های بزرگی را برای کشورمان به همراه داشت.
وی بیان کرد: کشور و دولت هم اکنون شرایط حساسی دارند و از این رو هر کس در جایگاه خودش وظیفه دارد برای بهبود شرایط کمک کند.
وی اظهارکرد: در شرایطی که همه مخالفان سعی در تضعیف برنامه های دولت دارند و صدا و سیما نیز در این خصوص بیشترین تلاش را داشته تا مقابل دولت قرار گیرد و انتقادات گزنده ای دارد، وظیفه همه مدیران است که خدمات دولت را به درستی برای مردم تبیین کنند و شفاف سازی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه دولت از انتقاد سازنده استقبال می کند، گفت: اگر همه عناصر جامعه همراه و همدل باشند، جامعه رو به رشد و پویا است و در مسیر درست خود که همان خدمتگزاری به مردم است، قرار می گیرد.
اکبری با اشاره به شرایط کشورمان قبل از مساله برجام در سطح بین الملل، افزود: با تلاش دولت و حمایت های رهبر معظم انقلاب و تیم دیپلماسی، سایه جنگ از کشورمان برداشته شد و این خود بسیار ارزشمند است.
وی ادامه داد: دولت دکتر روحانی کشور را از یک شرایط بحرانی بسیار بد و حتی احتمال حمله نظامی در امان داشت و در حوزه اقتصاد نیز در شرایطی سکان مدیریت را در دست گرفت که کشور با خزانه خالی، فسادهای مالی و اختلاس های بسیار که برای هیچ کس قابل تحمل نبود، مواجه شده بود.
این مقام مسوول اضافه کرد: با تلاش دولت تدبیر و امید، علاوه بر بازگشت آرامش به مردم، گام های بسیاری نیز در حوزه اقتصادی و بهبود شرایط وضع موجود برداشته شد.
اکبری با بیان این که کتاب های بسیاری در مذهب و دین ما با موضوع خدمت به مردم نوشته شده است، گفت: خدمتگزاری به مردم اولویت کاری مسوولان است و مدیران باید برنامه کاری داشته باشند تا بتوانیم مسیر پیشرفت را به خصوص برای شهرستان مرزی قصرشیرین با استعادها و ظرفیت بسیاری که در بخش های مختلف دارد ، هموار کنیم.
وی با اشاره به توانمندی های قصرشیرین در حوزه آب، خاک و کشاورزی، شیلات ، فرهنگ ، صادرات و مرز گفت: همه این ها فرصتی مهم برای خدمت به مردم است و مدیران باید فارغ از هر گونه ترس با استفاده از توانمندی ها، شرایط را برای خدمت بیشتر به مردم فراهم کنند.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: بی طرفی، رعایت اصل امانت داری، پرهیز از تخریب و وارد نشدن به دسته بندی های سیاسی از سوی مدیران یک اصل مهم است که باید رعایت شود.
فرماندار قصرشیرین گفت: انتخابات تاییدی برای نظام است که دشمنان آن را رصد می کنند و از این رو وظیفه مدیران در شرایط کنونی ، ایجاد دلگرمی و دادن روحیه امیدواری و جلب مشارکت بالای مردمی برای حضور در پای صندوق های رای با برجسته سازی خدمات دولت به مردم است.
اکبری در ادامه با اشاره به قابلیت قصرشیرین، از راه اندازی معبر جدید کوله بری و جانمایی آن برای آغاز مبادلات مرزی در محدوده ای در مرز رسمی پرویزخان و خارج از محدوده گمرک خبر داد.
وی گفت: ظرف چند روز آینده شاهد آغاز فعالیت و ورود اجناس از طریق کوله بری برای فروش در قصرشیرین و رونق این شهرستان خواهیم بود که با ایجاد این مهم، شاهد اشتغالزایی و رونق دوباره این شهرستان مرزی و ورود گردشگران خواهیم بود.
وی همچنین با اشاره به فعالیت موسسه کشت و صنعت بیستون پارس قصرشیرین افزود: این شرکت با هدف تولید و اشتغال در زمین های منابع طبیعی و کشاورزی فعالیت های خوبی داشته و اجرای کار دانش محور این شرکت برای ایجاد باغ، 400 تا 700 فرصت شغلی ایجاد کرده است.
فرماندار قصرشیرین اظهارداشت: 2 هزار و 400 میلیون ریال اعتبار کلی اجرای این طرح است که یک هزار و 500 میلیارد ریال آن از صندوق کشاورزی و 880 میلیارد ریال نیز سهم بنیاد مستضعفان است.
اکبری افزود: از مجموع باغ سه هزار هکتاری، 2 هزار و 400 هکتار مرکبات ، 400 هکتار خرما و 200 هکتار نیز انگور یاقوتی و لیموشیرین است.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین اضافه کرد که تاکنون یک هزار و 280 میلیون ریال برای این مجموعه هزینه شده است و با فعالیت شبانه روزی صورت گرفته، زمینه اشتغال برای 128 کارشناس و تکنیسین و یک هزار تن در بخش های مختلف فراهم شد که با تولید سالیانه 80 هزار تن محصول، مصداق بارزی از محقق شدن اقتصاد مقاومتی است.
جلوگیری از بیلان کاری و ارایه عملکرد مدیران در شبکه های مجازی و کانال های تلگرامی، معرفی طرح های آماده بهره برداری برای دهه مبارک فجر ، نظارت بیشتر دستگاه ها و بانک ها بر مسایل امنیتی و حراست از محیط ادارات و بانک ها، برنامه ریزی برای در پیش بودن نوروز و فعالیت ستاد تسهیلات سفر، انجام ندادن حفاری ها توسط دستگاه های خدمات رسان از اول اسفند و پرداخت بدهی آب و برق از سوی ادارات برای انجام خدمات مطلوب از دیگر مواردی بود که اکبری به آنها اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار