امام جمعه قصرشیرین گفت: معیار سنجش یک مسوول در نظام جمهوری اسلامی دینداری است زیرا نظام الهی ما براساس این اصل مهم و اساسی تشکیل شده است.
کد خبر: ۳۵۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 01 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری قصرشیرین افزود: طبق فرموده امام راحل، 'اگر مسوولی را برای نظام دینی انتخاب می کنید، اولین معیار ما باید دین داری و شهره دین داری وی در بین مردم باشد'. 
وی از دیگر ویژگی های یک مسوول در نظام دینی را حضور در نماز جمعه و ثابت کردن ولایتمداری و دینداری نسبت به دین در عمل بیان کرد.
وی اظهارکرد: دلسوزی برای نظام و مردم از دیگر ویژگی های یک مسوول در نظام دینی است و از این رو مدیران در قبال مسوولیت هایی که دارند باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشند چرا که رمز موفقیت، دلسوزی است و همین خصلت باعث ماندگاری شهید رجایی و دیگر دلسوزان نظام ما در بین مردم شده است.
امام جمعه قصرشیرین در ادامه همچنین بر شفاف سازی از سوی مسوولان تاکید کرد و گفت: طبق فرمایش امام علی (ع) مسوولان باید صداقت داشته باشند تا کارهایمان پیش برود. 
حجت الاسلام ملکی بر لزوم داشتن وحدت مسوولان و دوری از حاشیه پردازی و تلاش برای کارآمدی تاکید کرد و ادامه داد: ضعف در زیر مجموعه ، نشان از ضعف مدیر است و از این رو یک مدیر وظیفه دارد برای نوکری وخدمتگزاری به مردم تلاش کند چرا که مسوولیت ها رفتنی است و باید روزی که از این مسوولیت ها خداحافظی می کنیم از وجدان خود راضی باشیم.
شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت، با عراق 186 کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، 2 معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این دو مرز انجام می شود. 
روزانه 800 تا یک هزار و 200 دستگاه کامیون کالاهای صادراتی از مرز رسمی پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و همچنین 500 دستگاه کامیون کالا از طریق مرز رسمی خسروی به حوزه حکومت مرکزی عراق (بخش مرکزی) صادر می شود.
همچنین روزانه به طور میانگین 600 دستگاه تانکر سوخت رسان عراقی و ایرانی از مبدا اقلیم کردستان عراق از طریق مرز رسمی پرویزخان به مقصد بنادر جنوبی کشورمان، وارد خاک جمهوری اسلامی ایران می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار