اعضای هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ایلام با حکم دبیر شورای نگهبان معرفی شدند.
کد خبر: ۳۵۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 01 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ براساس حکم آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، یوسف امیدی به عنوان رئیس و آقایان نادر ملک حسینی، شهباز محمدیان، ملک محمد هاشمی و فرشید زرگوش نیز به عنوان اعضای این هیات معرفی و منصوب شدند.
 
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان ایلام گفت: اعضا به منظور نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی هیات مرکزی انتخابات مشخص شده اند.
 
یوسف امیدی روز یکشنبه اظهار کرد: هم اکنون هیات استانی نظارت بر انتخابات در استان ایلام تشکیل شده و در مرحله انجام کارهای پشتیبانی و راه اندازی دفاتر شهرستانی هستیم.
 
وی افزود: همزمان با سراسر کشور از 30 اسفند امسال ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و از 22 فروردین سال آینده نیز ثبت نام از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز می شود.
 
امیدی اضافه کرد: هر گونه فعالیت تبلیغاتی نامزدهای احتمالی پیش از شروع رسمی تبلیغات ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت سال 96 همزمان در سراسر کشور برگزار می شود./م
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار