معاون فرهنگی بنیاد شهید استان ایلام گفت: ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان دره شهر به ریاست فرماندار و دبیری بنیاد شهید شهرستان تشکیل می شود.
کد خبر: ۳۵۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲ 01 January 2017
به گزارش تابناک ايلام؛ "کریم دارایی"، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران استان ایلام گفت: با همکاری فرماندار و دستگاههای اجرایی دره شهر یادواره 110 شهید والا مقام این شهرستان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به نیاز نسل امروز برای درک فرهنگ شهادت، تنوع و دوری از شعاری بودن  اولویت مهم برگزاری این یادواره خواد بود.

دارایی افزود: در همین راستا نیز ستاد برگزاری این یادواره به ریاست فرماندار و دبیری بنیاد شهید شهرستان تشکیل و کارگروهها، زمان و مکان برگزاری آن نیز بزودی اعلام می شود.

وی ضمن تشکر از فرماندار دره شهر تصریح کرد: بعد از انقلاب برای اولین بار شورای اداری این شهرستان با تمامی اعضا برای اجرای مناسب یادواره شهدا تشکیل شده که جای تقدیر دارد.

دارایی با اشاره به دغدغه های رهبر انقلاب در موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یادآورشد: برای پیگیری این موضوع مهم از سال گذشته شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست رئیس جمهوردر کشور تشکیل شده است.

وی افزود: همچنین این ستاد با هدف کیفی سازی و برگزاری مناسب و در خور شان مراسمات ویژه شهدا به ریاست استاندار در ایلام نیز تشکیل شد.

این مسئول با بیان اینکه همگی ما مدیون شهدا هستیم، تصریح کرد :  برگزاری اینگونه مراسمات با کیفیت و تنوع بالا کوچکترین خدمتی است که ما به شهدا و خانواده انها انجام می دهیم.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید استان ایلام خاطرنشان کرد: یادواره های شهدا باید آنچنان بازتاب کشوری و جهانی داشته باشد تا دشمنان ملت شهید پرور ایران اسلامی همچنان با تمام قوا در مقابل آنها ایستاده و از ارزش ها و باورهای خود دفاع می کنند./م
سیمره خبر
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار