رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه، گفت: در کرمانشاه سه مرکز روزانه و توانبخشی و چهار مرکز نگهداری از سالمندان وجود دارد که به تعداد ۷۳۷ نفر خدمات رسانی می کنند.
کد خبر: ۳۵۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶ 30 December 2016
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، به مناسبت هفته بسیج تغذیه، جشنواره غذای سالم با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه در محل مرکز روزانه سالمندان مهر نیکان و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برگزار شد.
زهره شریفی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه در این مراسم با تقدیر از همکاری مرکز بهداشت کرمانشاه و مدیریت مرکز سالمندان مهر نیکان در برگزاری این مراسم، اظهار کرد: دوره سالمندی به عنوان مسیری که متوقف نخواهد شد موجب افتخار است.

وی ادامه داد: دوره سالمندی را می توان با داشتن تغذیه و زندگی سالم لذت بخش کرد و شور و نشاط خاصی را به وجود آورد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه با استناد به فرمایش رسول اکرم(صلوات الله علیه) مبنی بر اینکه سالمندان را محترم شمارید تا همنشین من در قیامت باشید، افزود: دین مبین اسلام نیز در زمینه احترام و گذاشتن به بزرگان و سالمندان توصیه های بسیاری دارد.
شریفی با اشاره به خدمات رسانی بهزیستی کرمانشاه به سالمندان، یادآور شد: در کرمانشاه سه مرکز روزانه و توانبخشی و چهار مرکز نگهداری از سالمندان وجود دارد که به تعداد 737 نفر خدمات رسانی می کنند.

این مسئول همچنین عنوان کرد: در کرمانشاه یک هزار و 597 سالمند از خدمات مستمری و حمایتی بهزیستی شهرستان بهره مند هستند.

بر اساس این گزارش در این جشنواره مسابقه غذای سالم نیز بین سالمندان برگزار شد و به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار