سردار حسینی ؛
فرمانده سپاه استان ایلام گفت:این عرصه غبارآلود، پیروزی و برگ برنده متعلق به کسانی است که از قدرت تشخیص و تحلیل سیاسی بالایی برخوردار باشد.
کد خبر: ۳۵۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 29 December 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار سید صادق حسینی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت حماسه نهم دی در جمع مردم آبدانان اظهار کرد: این رخداد مبارک و ماندگار، پرده جاوید و جاودانه ای از فراز و فرودهای انقلاب اسلامی بود که بیانگر و نمایش دهنده خط سرخ شهادت و غوغای خونین عاشورای حسینی (ع) و پبروزی حق بر باطل را به اثبات رساند.

 
فرمانده سپاه استان ایلام فتنه 88 را کودتا علیه مشروعیت نظام اسلامی و رای مردم دانست و تاکید کرد: در این توطئه بسیار خطرناک که دستور و کلیات آن توسط آمریکا و انگلیس تنظیم شده بود، منزلت رهبری، موجودیت نظام اسلامی، حضور مردم و سیره وسنت اسلام و امام راحل و رهبر معظم انقلاب در توفان تزویر و تشکیک مورد هجمه ناجوانمردانه تمام قدرت های غاصب خارج و مزدوران فریب خورده داخلی قرار گرفت.
 
سردار حسینی با تشریح کلیات نقشه سران فتنه و حمایت های مالی و فکری استکبار جهانی در فتنه 88 یادآور شد: در این مصاف پنهان بین حق و باطل با هوشمندی و هدایت رهبر انقلاب، قدرت نرم جمهوری اسلامی و عزم راسخ ملت بزرگ ایران، راهبرد آمریکا و اصحاب و آذنابش را زمین گیر کرد و کوس رسوایی ضد انقلاب و خائنین به آرمان شهیدان را به صدا در آورد.
 
وی محرم و عاشورای سرور و سالارشهیدان را سمبل مبارزه با بی عدالتی و ظلم توصیف کرد و گفت: ملت ایران با اتکا به قرآن کریم و فرهنگ عاشورا در رکاب رهبری معزز، تا پای جان حافظ نهضت اسلامی هستند و کسانی که در کنار این عزم راسخ ملی قرار نگیرند، گرفتار عذاب عظیم خدا و خشم انقلابی مردم خواهند شد.
 
سردار حسینی سپس نقض برجام را نشانه بی صداقتی آمریکا اعلام کرد و گفت: تنها راه نجات کشور و پویایی و مانایی اقتصاد ملی تکیه بر استعدادهای داخلی و بذل عنایت مدیران اجرابی به سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری است.
 
در این مراسم که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مدیران احرایی شهرستان آبدانان در مسجد صاحب الزمان (عج)برگزار شد امام جمعه آبدانان نیز در سخنانی گفت: روزبزرگ و تاریخی نهم دی متعلق به هیج جریان فکری و قشرخاصی نیست بلکه افتخاری بیاد ماندنی در صحیفه سبز ملت سربلند ایران است.
 
حجت الاسلام حسین حاجیلری افزود: در این حماسه و نمایش قدرت بی نظیر مردم، اوج عظمت اراده ملی و محبت و ارادت به رهبر عزیز انقلاب اسلامی به نمایش درآمد و باعث استحکام اساس انقلاب و سرافکندگی فتنه گران شد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار