کد خبر: ۳۵۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳ 29 December 2016
به گزارش تابناک یزد،از هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال قهرمانی مردان ایران ( جام شهدای منا) تیم پیکان تهران ،تیم خاتم اردکان یزد را در سالن آیت الله خاتمی این شهرستان سه بر صفر شکست داد.
تیم پیکان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 17 و 25 بر 16 به پیروزی رسید تا با 12 برد و 34 امتیاز همچنان در صدر جدول این رقابت ها بمانند.
حمید راهجردیان و مرتضی علایی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و محمد حسن خوشدل نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود و این مسابقه در حضور 2هزار و 500 تماشاگر برگزار شد.
قبل از شروع این مسابقه هواداران خاتم اردکان هدیه ای به رسم یادبود به سعید معروف و علیرضا بهبودی کاپیتان های دو تیم دادند.
در این دوره از رقابت ها تیم های بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری تبریز، شهرداری ارومیه، سازمان عمران شهرداری ساری، هاوش گنبد، کاله مازندران، پارسه تهران، سایپا، صالحین ورامین، خاتم اردکان و شهرداری اراک حضور دارند.
این رقابت ها در دو مرحله مقدماتی و پلی آف برگزار می شود که در مرحله مقدماتی دیدارها به صورت دوره ای و به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.
دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان در قالب 11 هفته از 28 مهرماه تا 21 آذرماه و دور برگشت از 28 آذرماه تا 13 بهمن ماه در 11 هفته برگزار می شود .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار