کد خبر: ۳۴۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ 26 December 2016
به گزارش «تابناک یزد»، نماینده مردم یزد و اشکذر با اشاره به اهمیت و نقش آموزش و پرورش در توسعه کشور، گفت: مجلس شورای اسلامی توجهی ویژه به معلمان و فرهنگیان کشور دارد و معلمان بابت پیگیری مطالباتشان اطمینان خاطر داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، سید ابوالفضل موسوی بیوکی در دیدار با جمعی از معلمان و فرهنگیان؛ با اشاره به افزایش بودجه آموزش و پرورش در لایحه بودجه سال 95، اظهارکرد: نمایندگان مجلس به دنبال افزایش بیشتر سهم آموزش و پرورش از بودجه کل کشور هستند و در صورتیکه امکان براورده کردن بار مالی آن ایجادشود، قطعا این مهم رقم خواهد خورد.
 
نشست فرهنگیان یزدی با موسوی بیوکی +عکس 

وی با اشاره به مشکلات مالی دولت در سالهای گذشته، عنوان کرد: امروز مردم کشور با مشکلات معیشتی زیادی روبرو هستند، اما دولت هم در مضیقه مالی قراردارد و باید شرایط آنرا درک کنیم. در حالی که تحریمهای ظالمانه در سالهای گذشته فشار زیادی را بر اقتصاد کشور وارد کرد، با گشایشهای حاصل از برجام و لغو تحریمها، امید بهبهبود وضعیت مالی دولت بیشتر شده است.
 
نشست فرهنگیان یزدی با موسوی بیوکی +عکس 

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: به عنوان نماینده مردم آمادگی دارم مطالبات و خواسته های فرهنگیان را در سطح استان پیگیری کرده و برای تحقق آنها تلاش کنم.
 
نشست فرهنگیان یزدی با موسوی بیوکی +عکس 

وی در بخش پایانی سخنانش اظهارکرد: یکی از مسائل مهم پیش روی استان یزد مهاجرت نخبگان از یزد است، در حالیکه در 23 سال گذشته دانش آموزان یزدی رتبه اول کنکور سراسری را کسب کرده اند، بخش زیادی از این دانش آموزان از استان یزد مهاجرت میکنند و نتیجه سالها زحمات فرهنگیان استان، هدر میرود. لازم است فرهنگیان استان هم برای مقابله با این معضل فعالانه وارد میدان شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار