رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد گفت: مردم نیکوکار این استان از ابتدای سالجاری تاکنون 12 میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب کمکهای نقدی ، طلا و سکه و اجناس به امر بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.
کد خبر: ۳۴۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ 26 December 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا جعفری خرمی اظهار کرد: از این میزان کمکها 1.5کیلوگرم طلا و سکه بوده که از سوی مردم استان یزد برای بازسازی عتبات عالیات عراق اهدا شده است.
وی همچنین افزود: درهمین مدت مردم استان یزد علاوه بر اهدای 9 میلیارد ریال وجه نقد، 2میلیارد ریال نیز درقالب اجناس شامل کاشی، سرامیک ، فرش ، پتو به ستاد بازسازی عتبات اهدا کردند.
خرمی از ساخت 2باب درب مطلا حرم مطهر حضرت مسلم (ع) خبر داد و خاطرنشان کرد: این درب ها از محل کمکهای مردم استان یزد به ارزش 10میلیارد ریال دردست ساخت است که تا پایان امسال کار قلم زنی آن به اتمام می رسد و به عراق ارسال می شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد تصریح کرد: مردم مومن استان یزد همچنین امسال برای اسکان و پذیرائی از زائران اربعین حسینی بیش از 20 میلیاردریال در قالب کمک های نقدی و جنسی هدیه کردند.
این مسئول از مردم خیر استان یزد خواست همچنان کمکهای نقدی خود رابه شماره حساب 1-365-814-3428 بانک انصار واریز وکمکهای غیر نقدی خود رابه ستاد بازسازی عتبات عالیات درسطح استان تحویل دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار