رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: پروژه های عمرانی شهری با بکارگیری نیروهای بومی اجرا می شودو در کارگاه احداث تقاطع غیر هم سطح امام رضا(ع) قزوین بیش از ۶۰ درصد نیروها بومی هستند.
کد خبر: ۳۴۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 25 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فرج الله فصیحی رامندی عصر شنبه در جلسه شورای شهر قزوین گفت: در اجرای طرح های عمرانی نگاه ما استفاده از نیروهای بومی است تا به اشتغال منطقه کمک شود.

وی افزود: درپی درخواست اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از شهرداری مبنی برارائه گزارشی از وضعیت استخدام نیرو در شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد با مدیریت شهری قزوین و تأکید بر استفاده از نیروهای بومی استان، گزارشی از سوی شهرداری تهیه و به پارلمان محلی ارسال شده است.


   
فصیحی رامندی بیان کرد: از مجموع ۱۸۹ نفر پرسنل مشغول به کار در کارگاه احداث تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع)، تعداد ۱۰۷ نفر از استان قزوین و بومی هستند که حدود ۶۰ درصد از نیروها را شامل می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: همچنین ۸۲ نفر از نیروها که در بخش فنی و ثابت مشغول به کارند، غیر بومی هستند.
 
وی تصریح کرد: گزارشی هم از وضعیت نیروهای کارگاههای مشغول به کار تهیه و ارائه شده و از آنجا که کارگاه پروژه تقاطع های قدس و خلیج فارس به اتمام رسیده اند، در گزارش آماری قرار نگرفته اند.

فصیحی رامندی اضافه کرد: اولویت ما استفاده از پیمانکار و نیروهای بومی است تا بتوانیم نرخ بیکاری را در استان کاهش دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار