به مناسبت روز ثبت احوال ، در مراسمی از سند هویتی سه شهید گرانقدر خوزستان رونمایی شد
کد خبر: ۳۴۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 25 December 2016
در این مراسم که از سند هویتی شهیدان سید مهدی موسوی، حجت الاسلام محمد کیهانی و حامد جرفی رونمایی شد استاندار خوزستان گفت : سازمان ثبت احوال یکی از سازمان‌های مهم و حاکمیتی است که ماموریت‌های بسیار مهم بر عهده دارد و نقش تاثیرگذاری در برنامه ریزی کشور ایفا می‌کند.

دکتر غلامرضا شریعتی با اشاره به اینکه اگر قرار است که برنامه‌ای یا اقدامی در کشور صورت بگیرد باید بر اساس این آمار و اطلاعات ثبت شده انجام شود و اگر برنامه، مبتنی بر اطلاعات و آمار درست نباشد، قطعا منجر به شکست می‌شود افزود :‌ هر کار بزرگی که در نظام عمرانی کشور انجام می‌شود حتما باید با شناخت کافی و بر اساس آمارهای موجود صورت بگیرد. زمانی که آمار جمعیت ثبت می‌شود، از آمار بیکاری و اشتغال اطلاع پیدا می‌کنیم که این امر بسیار حیاتی و مهم است.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان نیز در این مراسم گفت : امروز به برکت  نعمت ولایت و شهادت ایران اسلامی یکی از قدرتمند ترین کشور دنیا است.

حجت الاسلام محمود محمد زاده افزود : امروز در  کشورهای اروپایی احساس ناامنی می کنند و ایران با وجود رزمندگان و شهدا در امنیت کامل است.

بهنام مریدی ، مدیر کل ثبت احوال خوزستان با اشاره به اینکه  احراز هویت افراد به صورت آنلاین از برنامه های اصلی کشور است که این کار با کارت ملی هوشمند امکان پذیر است گفت :یک میلیون تقاضا در خوزستان برای دریافت کارت ملی هوشمند ارائه شده و ۳۵۰  هزار کارت نیز صادر شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار