کد خبر: ۳۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 13 May 2015
 معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار البرز از ارزیابی طرح تکریم ارباب رجوع در68 دستگاه اجرایی این استان خبرداد.
عبادالله کامکار افزود: برای اجرای این طرح، 10 تیم دونفره از بازرسان استان البرز بصورت مستمر وضعیت دستگاه های اجرایی را بررسی کردند.
وی با بیان اینکه شاخص های مختلفی در اجرای طرح مد نظربوده، ادامه داد: رفتارشغلی و فضای اداری ، نظرسنجی ، توسعه دولت الکترونیک ، اطلاع رسانی و تدوین منشوراخلاقی از محورهای نظارتی این طرح بوده است .
معاون استاندارالبرز خاطرنشان کرد: ادارات کل راه و شهرسازی ، دامپزشکی از جمله اداراتی بودند که شاخص های مد نظر را دراین طرح مهم نظارتی به خوبی مورد توجه قرار داده و توانستند به رتبه های برتر دست یابند .
کامکار خاطرنشان کرد: یکی از هدف های تحول اداری،ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری می باشد ، در واقع دربحث تحول اداری، طرح تکریم ارباب رجوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی تاکید کرد: موضوع رعایت کرامت انسانی از مقوله های مهمی است که چه در ابتدا ی اسلام و چه در حال حاضر مسوولان نظام و بویژه مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند.
معاون استاندار البرز گفت: این طرح موجب تغییرات مثبت در دستگاه های دولتی و تغییر نگرش آنها در نحوه برخورد با ارباب رجوع شده که اطلاع رسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم از مهمترین دستاوردهای آن به شمارمی رود.
کامکار در ادامه اظهار کرد: اجرای این طرح موجب پویایی و رشد دستگاه های دولتی می شود و امروزه سازمانها و موسسه های خدماتی در سطح جهان، در فضایی به رقابت می پردازند توجه به خواست و انتظارات مشتریان را عاملی برای ادامه حیات حرفه ای خود معرفی می کنند.
وی یاد آورشد: طرح نظارت بر نحوه برخورد با ارباب رجوع درسال جاری نیز ادامه دارد و تیم های نظارتی ویژه نحوه اجرای این طرح را کنترل می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار