نماینده اورامانات:
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، مفاد منشور حقوق شهروندی رییس جمهوری را خوب و مثبت ارزیابی کرد و تاکید نمود: مفاد حقوق شهروندی اگر اجرایی شود اقدامی مثبت و موثر در رفع مشکلات مربوط به حقوق شهروندی مردم است.
کد خبر: ۳۴۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 24 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،شهاب نادری روز شنبه یکی از مشکلات کشور را تدوین انواع و اقسام منشورها و طرح ها در زمینه های مختلف دانست و افزود: متاسفانه این طرح ها بعد از تدوین و رونمایی به فراموشی سپرده می شود.
او تاکید کرد که مردم از شعار و وعده دادن خسته شده اند و خواستار اجرای مفاد این گونه طرح ها و برنامه ها هستند.
او تدوین منشور حقوق شهروندی از سوی رییس جمهوری را اقدامی مثبت در راستای صیانت از حقوق شهروندان کشورمان دانست و گفت: دکتر روحانی باید برای اجرای مفاد این منشور همه تلاش خود را به کار ببندد.
او خواستار همکاری و همراهی تمام ارکان قوه مجریه برای اجرایی کردن مفاد این منشور شد و گفت: اجرایی کردن این بندها نیاز به همکاری همه جانبه تمام ارکان قوه مجریه و وزارتخانه ها و سازمان های زیرمجموعه دارد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، به برابری همه شهروندان در این منشور اشاره کرد و افزود: انتظار داریم از نیروهای شایسته موجود در میان اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی کشور در پست های مدیریتی استفاده شود.
نادری، یکی از انتظارات مردم کُرد اهل سنت را اجرایی شدن مفاد منشور حقوق شهروندی دانست و گفت: مطالب خوبی در این منشور در زمینه های مختلف آمده که امیدواریم در قالب شعار نماند و رنگ اجرا به خود بگیرد.
وی تاکید کرد: جامعه امروز ما نیاز جدی به عملگرایی مبتنی بر واقعیت گرایی دارد و مردم دیگر اعتنایی به شعار و وعده نمی دهند و انتظار دارند مسوولان اگر طرحی مطرح می کنند آن را اجرایی کنند.
او تاکید بر عدالت در این منشور را نیز خوب و مثبت دانست و گفت: عدالت یکی از نیازها و گمشده های امروز بشر است و مردم ما هم تشنه برقراری عدالت هستند که امیدواریم مسوولان توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.
اورامانات به شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی اطلاق می شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار