امام جمعه روانسر گفت: آزاد سازی حلب از دست تروریست ها توطئه های استکبار جهانی و حامیانش برای نابودی جهان اسلام را برملا کرد.
کد خبر: ۳۴۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 23 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر افزود: این پیروزی با پشتوانه وحدت گروه‌های مختلف مقاومت انجام گرفت و توطئه های استکبار شکست خورد.
وی تصریح کرد: با این پیروزی طرح آمریکا برای تجزیه منطقه و جهان اسلام بی اثر شد و کشورهای حامی تروریست را مایوس و ناامید کرد.
امام جمعه روانسر، در ادامه گفت: دانشگاه محل تحصیل علم، معرفت، تحقیق و پژوهش است و اجرای برنامه هایی برخلاف شریعت دین مبین اسلام در آن جایز نیست و باید آموزه ها و باورهای دینی را تقویت کرد.
ماموستا غفوری، ضمن قدردانی از تلاش راهداران اضافه کرد: فعالیت راهداران برای خدمات رسانی به مردم، حفظ جان آنها و تسهیل در امور بسیار حائز اهمیت است.
وی با تاکید بر لزوم دقت در ثبت آمارهای حیاتی و رعایت امانت در اسناد هویتی مردم، افزود: اطلاعات مهم و ارزشمند در برنامه ریزی های اساسی کشور تاثیرگذار است و ثبت احوال به عنوان یک نهاد که کار ثبت اطلاعات مردم را بر عهده دارد، یک نهاد ارزشمند است.
خطیب جمعه روانسر، پرداخت زکات را موجب برکت مال دانست و ادامه داد: زکات در ردیف مهمترین عبادات قرار گرفته و در دین مبین اسلام و در سفارش های پیامبر اکرم (ص) نیز بر پرداخت زکات تاکیدهای فراوانی شده است. 
ماموستا غفوری ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی گفت: ما مسلمانان باید در هر عصری از دستورات خدا و رسول خدا (ص) و شریعت دین مبین اسلام پیروی کنیم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار