مدیرعامل سابق تیم برق شیراز حالا پس از حدود 7 سال از زمانی که برق در لیک برتر توپ می زد ار بلاهایی می گوید که باعث نابودی یکی از قدیمی ترین تیم های ایران شد. اما یک سؤال از جناب فلاح! ایشان که مدیر ورزش سپاه فارس هستند اگر خیلی نگرانند چرا برای تیم فجرسپاسی شیراز کاری نمی کنند؟
کد خبر: ۳۴۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 20 December 2016
برق برای مدیران استانی اهمیتی نداشت
فلاح با طرح این مسئله که بدهی‌های برق شیراز چگونه پیش آمد؟ گفت: این موضوع دو وجه داشت که یک طرف آن سوء مدیریت در وزارت نیروی وقت و طرف دیگر آن سوء مدیریت مدیران برق منطقه‌ای فارس بود که البته با این که آن آدم‌ها اکنون از برق رفته‌اند اما باز هم تفکراتشان در این مجموعه دیده می‌شود.

وقتی بودجه برق را می دزدیدند
مدیرعامل سابق برق شیراز تصریح کرد: عرف این است که تیمی که پول خرجش کنی و مهره بخری در لیگ می‌ماند مثل سپاهان، ذوب‌آهن و ... اما وقتی یک میلیاردو 200 تومانی که از وزارت نیرو برای ما می‌آمد را 30درصدش را مدیرکل تربیت‌بدنی وقت به عنوان سهم اداره خود برمی‌داشت چه می شد کرد جز اینکه مجبور بودیم برای جبران بودجه سراغ این و آن برویم که تازه مدیران منطقه ای برق ناراحت می‌شدند که چرا اینکار را می‌کنیم؟! مدیران برق منطقه‌ای دنبال زدن ریشه تیم بودند و وقتی هم پولی به باشگاه آورده می‌شد، اتهام تفکرات سیاسی می‌زدند.

وقتی استان دلش نسوخت وزارتخانه بیخیال شد
وی ادامه داد: مدیران وزارتخانه هم که می‌دیدند مدیران استانی خودشان دلشان برای تیمشان نمی‌سوزد دلیلی برای دلسوزی بیش از حد نمی‌دیدند و اینطور شد که سکان به دست مدیران بله قربان‌گویی رسید که فوتبال را نمی‌شناختند و اگر بودجه هم به آنها داده نمی‌شد چیزی نمی‌گفتند؛ برعکس من که هر وقت پول ندادند در رسانه‌ها اعلام کردم تا شرمنده برق با این قدمت و هوادارانش نباشیم.

برق موش آزمایشگاهی خصوصی سازی شد و از بین رفت
مدیرعامل اسبق برق شیراز با بیان اینکه چوب خصوصی سازی بر سر برق شیراز بدترین ضربه به این باشگاه بود، تاکید کرد: مدیران ناکارآمد و بله قربان‌گو برق را بدهکار کردند و با بدهکار کردن به آژانس هواپیمایی، هتل، بازیکن و ... موانعی را برای ادامه کار تیم فراهم کردند که روز به روز بر آن انباشته شد و در نهایت تصمیم نادرستی که در خصوص خصوصی‌سازی گرفتند و عده‌ای آمدند به صورت کارشناسی نشده به عنوان خصوصی‌سازی، این تیم را موش آزمایشگاهی کردند و برق شیراز ورزشش به این روز افتاد.
 
تابناک فارس: تمام این ها قبول و همه می دانیم که مسئولان در فارس نه در ورزش که در تمام زمینه ها و در تمام زمان ها کاری برای دیار پارس نکردند و انگار که این خطه ی کهن نفرین شده است.
 
اما یک سؤال از جناب فلاح!
ایشان که مدیر ورزش سپاه فارس هستند اگر خیلی نگرانند چرا برای تیم فجرسپاسی شیراز کاری نمی کنند؟
 
تیمی که اگر قرار باشد این روند را ادامه دهد فصل بعد در لیگ 2 باید ببینیمش و شاید اصلا نبینیمش و کلا نابود شود.
 
 پس جناب فلاح! اگر خیلی به فکر ورزش فارس هستید به جای پرداختن به سوء مدیریت های 7 سال پیش به فکر بی کفایتی های امروز باشید که 7 سال دیگر نیایند همین حرفها را راجع به امروزیان بزنند و این بشود یک روند بی فایده.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار