امام جمعه قصرشیرین:
امام جمعه شهرستان قصرشیرین وحدت امروز بین مردم ایران را مثال‌زدنی برشمرد و گفت: دشمن با ساختن سناریوهای تفرقه‌افکنانه جهان اسلام را با آشوب مواجه کرده است.
کد خبر: ۳۴۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶ 18 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،حجت‌الاسلام علی ملکی با اشاره بر اینکه وحدت یک رحمت الهی برکات بسیاری را به‌دنبال دارد، اظهار داشت: قدرت مسلمانان امروز در سراسر جهان موجب شده دشمنان از این موضوع هراس داشته باشند.   

امام جمعه شهرستان قصرشیرین کلیدزدن دسیسه‌هایی همچون دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی در بین مسلمانان را از جمله اقدامات دشمنان بیان کرد و گفت: دشمن با ساختن سناریوهای تفرقه‌افکنانه جهان اسلام را با آشوب مواجه کرده و نمونه قصه تلخ به حرکت درآوردن پیاده‌نظام‌ لاشعور استکبار جهانی‌(داعش) است.      

وی با اشاره به‌ اینکه مخدوش کردن چهره اسلام به‌دلیل وحشت دشمنان از اثر‌گذاری پیام اسلام است، افزود: خشن و بی‌منطق نشان دادن اسلام از جمله تلاش‌های دشمنان دین خدا برای جلوگیری از گسترش اسلام در جهان و جوامع مختلف است.

ملکی وحدت امروز بین مردم ایران را مثال‌زدنی برشمرد و خاطرنشان کرد: همه ما باید با ناکام گذاشتن دشمنان و تقویت وحدت هر چه بیشتر بنابر تاکیدات بزرگان دین تلاش کنیم تا آموزه‌های نجات بخش دین اسلام که دارای منطقی قوی است واضح‌تر بیان شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار