کد خبر: ۳۴۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 18 December 2016
به گزارش تابناک یزد،فرماندار یزد با اشاره به ویژگی‌های منحصربفرد گردشگری در روستاهای شهرستان یزد گفت: این جاذبه‌ها باید به منظور توسعه و رونق روستاها مورد توجه قرار گیرد.

مصطفی سالاری  در نشست هماهنگی نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان اظهار داشت: ظرفیت ها و قابلیت های روستاهای استان یزد در حوزه های مختلف از جمله گردشگری بی نظیر است و باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد رونق روستاها باشیم.

وی عنوان کرد: توسعه همه جانبه روستاها از اهداف دولت یازدهم است و دهیاریها در تحقق این هدف نقش بسیار موثری ایفا می کنند.

سالاری با بیان اینکه مشکلات روستاها امروز فقط مشکلات عمرانی نیست، تصریح کرد: دهیاران باید به مباحث فرهنگی و اجتماعی نیز سوق پیدا کنند زیرا در بسیاری از حوزه ها از جمله گردشگری، نگاه فرهنگی اثرگذارتر و کارآمدتر است.

وی ادامه داد: روستاهای شهرستان یزد دارای ویژگی هی منحصر به فرد در زمینه گردشگری هستند که در صورت معرفی این جاذبه ها به مردم سراسر کشور، شاهد رونق در آنها خواهیم بود.

سالاری، نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان به ویژه در گسترده ملی را در معرفی این ظرفیت ها بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: این نمایشگاه‌ها می تواند در رونق گردشگری، صنایع دستی و در نهایت ایجاد اشتغال پایدار در روستاها بسیار راهگشا باشد.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه نمایشگاه روستاییان و عشایر کشور از ۱۵ تا ۱۸ دی‌ماه با حضور روستائیان سراسر کشور در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار می‌شود، اظهار امیدواری کرد: از روستاهای شهرستان یزد نیز حضور چشمگیری در این نمایشگاه داشته باشند و این امکان فراهم شود تا ظرفیتهای روستاهای یزد در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری و صنایع دستی به همگان معرفی و راه برای توسعه و رونق اقتصادی در روستاهای این شهرستان هموار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار