استاندار فارس گفت: به منظور فراهم شدن شرایط برای پیگیری خواسته ها و مطالبات ایثارگران، پیشنهاد می شود که پست مشاور رییس جمهوری در امور ایثارگران احیا شود.
کد خبر: ۳۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳ 12 May 2015
تابناک فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور:سید محمد احمدی در همایش مشاوران وزرا، استانداران و سازمان های تابعه وزارت کشور در امور ایثارگران در شیراز، اظهار داشت: در صورت احیای این حوزه، مسایل و خواسته های ایثارگران در مرکز بهتر می تواند دنبال شود و شناسایی مشکلات ایثارگران و رفع آن مشکلات نیز با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که از ابتدای حضور خود در استان فارس تاکنون به رغم دیدارهایی که با ایثارگران داشته ام هیچگاه آنها خواسته و مطالبه ای برای خودشان طلب نکرده اند، ادامه داد: ما به عنوان خدمتگزاران این عزیزان، وظیفه داریم که مسایل و مشکلات آنها را بررسی و نسبت به حل آنها اقدام کنیم.
وی یکی از مشکلات ایثارگران را اشتغال فرزندان تحصیل کرده آنها دانست و گفت: بر خلاف تصور برخی که گمان می کنند تمام فرزندان خانواده ایثارگران در جایی اشتغال دارند، طبق بررسی های انجام شده، یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه های خانواده ایثارگران، اشتغال فرزاندانشان است.
استاندار فارس با تاکید بر این که ایثارگران در دشوارترین روزهای انقلاب اسلامی در خطرناک ترین صحنه ها حضور پیدا کرده و با رشادت در مقابل تهاجم دشمنان به نظام نوپای جمهوری اسلامی ایستادگی کرده اند، اضافه کرد: به رغم گرفتاری ها و مشغله ای که مدیران دارند، دیدار با خانواده ایثارگران و شناسایی و رفع مشکلات آنها باید به عنوان یک وظیفه اساسی در دستور کار تمام مدیران قرار گیرد.
دکتر احمدی با اشاره به این که پیشبرد مسیر انقلاب اسلامی همچنان نیازمند تقویت روحیه ایثار و فداکاری است، اظهار داشت: خطرات فراوانی کشور ما و منطقه خاورمیانه در تهدید می کند و رزمندگان و ایثارگران برای مقابله با این خطرات، به جبهه های دفاع در مقابل دشمنان می روند و در چنین شرایطی بی تفاوتی نسبت به فرهنگ ایثارگری ظلم به آرمان های نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.
نماینده عالی دولت در استان فارس رفع مشکلات ایثارگران و خانواده های آنان را افتخاری بزرگ برای مدیران برشمرد و با اشاره به پرداخت معوقات ایثارگران در دولت تدبیر و امید، گفت: نباید بگذاریم ایثارگران در پیچ و خم مشکلات روزمره زندگی گرفتار شوند.
گفتنی است در این جلسه عوض دخت مشاور استاندار فارس در امور ایثارگران ضمن تقدیر از حمایت های استاندار از پیگیری امور ایثارگران به بیان گزارشی از وضعیت ایثارگران در این استان پرداخت و گفت: هماهنگی مدیران استان به منظور رسیدگی به مسائل ایثارگران و خانواده های آنان، موجب رفع بسیاری از مشکلات این قشر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار