اخبار پلیس/
جانشين فرمانده انتظامي استان از توقيف يک دستگاه کاميون حامل برنج قاچاق به ارزش يک ميليارد و 150 ميليون ريال خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 15 December 2016

به گزارش تابناک کرمانشاه، سرهنگ " عليرضا مرزباني" اظهار داشت: روز گذشته اکيپي از ماموران کلانتري 15 شريعتي حين گشت زني در خيابان حداد عادل به يک دستگاه کاميون به رانندگي شخصي با هويت معلوم مشکوک شدند و خودروي موردنظر را توقيف کردند.

وي ادامه داد: ماموران در بازرسي از کاميون توقيفي، 23 تن برنج قاچاق کشف کردند که برابر اعلام کارشناسان، ارزش اين محموله قاچاق بيش از يک ميليارد و 150 ميليون ريال برآورد شده است.

اين مقام انتظامي افزود: راننده خودرو در اين زمينه دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي، جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ مرزباني خاطرنشان ساخت: بر اساس استعلامات صورت گرفته، در سوابق کيفري اين متهم 45 مورد حمل کالاي قاچاق ثبت شده است.

وي يادآور شد: متأسفانه برخي افراد سودجو با راه اندازي باندهاي قاچاق و به کارگيري جوانان بيکاري که مستعد ارتکاب به اين جرم اقتصادي هستند، منافع داخلي کشور را با تهديد مواجه مي کنند، اما نيروي انتظامي بر حسب وظيفه ذاتي خود با تمام امکانات و ظرفيت هاي موجود در مقابل مخلان نظام اقتصادي کشور ايستاده است و در اين راه از هيچ اقدام قانوني فروگذاري نخواهد کرد.

 

ايجاد زمينه سرمايه گذاري با تأمين امنيت براي سرمايه گذاران

فرمانده انتظامي شهرستان قصرشيرين گفت: نيروي انتظامي علاوه بر تامين امنيت، بايد زمينه سرمايه گذاري را با القاي حس امنيت به سرمايه گذاران فراهم آورد تا شاهد گسترش رونق تجارت در شهرستان باشيم‏.

سرهنگ "عنايت فلاحي" فرمانده انتظامي شهرستان قصرشيرين ، در جلسه اي که با حضور فرماندار شهرستان قصرشيرين برگزار شد، از نقش پليس در ارج نهادن به فرامين مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در مقوله قاچاق ياد كرد و گفت: نيروي انتظامي علاوه بر تامين امنيت بايد زمينه سرمايه گذاري را با القاي حس امنيت به سرمايه گذاران فراهم آورد تا شاهد گسترش رونق تجارت در شهرستان باشيم‏.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: وجود دو بازارچه مرزي در شهرستان قصرشيرين، پتانسيل هاي لازم جهت سرمايه گذاري در اين شهرستان را فراهم آورده است.

سرهنگ فلاحي در اين نشست آمادگي انتظامي شهرستان در حفظ امنيت سرمايه گذاران در مسير  پيشبرد اهداف جهاد اقتصاذي و اقتصاد مقاومتي با اقدام به موقع و عمل مضاعف را اعلام کرد.

در ادامه  فرماندار شهرستان قصرشيرين نيز از تلاش هاي مجدانه نيروي انتظامي شهرستان در تامين نظم و امنيت انتظامي و ترافيكي و آسايش عمومي شهروندان و ارائه خدمات قضائي و اقدامات به عمل آمده در راستاي پيشگيري از وقوع جرائم و نيز حضور پر رنگ در مراسمات و مناسبت هاي ديني و مذهبي تقدير و تشكر کرد.

 

پليس، وفادار به نظام مقدس جمهوري اسلامي است

نماينده مردم شهرستان هاي اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شوراي اسلامي از پليس به عنوان جان بركفان وفادار به نظام مقدس جمهوري اسلامي ياد كرد و گفت: نيروي انتظامي در ماموريت ها از جان مايه مي گذارند و به حق در جامعه خوب درخشيده است.

دکتر "حشمت الله فلاحت پيشه" نماينده مردم شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شوراي اسلامي به همراه "افشين کريمي" فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب با حضور در دفتر فرمانده انتظامي اسلام آبادغرب، ضمن قدرداني از زحمات فرمانده انتظامي شهرستان و کارکنان در کاهش جرايم و امنيت مطلوب در سطح شهرستان اظهار داشت: مردم بايد قدردان زحمات بي منت پليس باشند، چرا که در سايه اين زحمات است که مردم در امنيت و آرامش زندگي مي کنند.

فلاحت پيشه از پليس به عنوان جان بركفان و وفادار به نظام ياد كرد و گفت: نيروي انتظامي در ماموريت ها از جان مايه مي گذارند و به حق در جامعه خوب مي درخشند و وظايفشان را به درستي انجام مي دهد.

نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي از عملكرد پليس شهرستان در برخورد با اراذل و اوباش و اجراي طرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي تقدير كرد و بيان داشت: به حمد الله كساني كه در جامعه ايجاد ناامني مي كردند با اقدامات به موقع اين نيروي خدوم اكنون در حاشيه ناامني قرار گرفته اند و ديگر به راحتي نمي توانند خودنمايي کنند.

دکتر فلاحت پيشه همچنين به مسائل قومي و قبيله اي، سرقت و مواد مخدر در شهرستان اشاره كرد و افزود: عملكرد پليس در اين سه مقوله نيز بسيار مديريت شده و خوب بوده است و مشاهده مي شود كه با كمترين امكانات آمار كشفيات جرم نيز بالا رفته است.

دکتر کريمي فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب نيز در ادامه عملكرد پليس را عالي ارزيابي و خاطر نشان كرد: خوشبختانه در مجموعه فرماندهي انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب تك تك كاركنان به وظايف و نقش هاي خود به نحو شايسته اي عمل كرده اند كه بازتاب آن حاكميت امنيت پايدار در شهرستان است.

سرهنگ سرتيپ نيا نيز در پايان از حضور دکتر فلاحت پيشه و دکتر کريمي در ستاد انتظامي تقدير و تشکر کرد و اين تعامل و همبستگي و همراهي مسئولان با نيروي انتظامي را باعث دلگرمي و انگيزه بيشتر در مأموريت ها دانست و گفت: يکي از توفيقات خوب نيروي انتظامي در شهرستان اسلام آبادغرب برخورد با ناهنجاري ها و خرده فروشان مواد مخدر و متلاشي کردن باندهاي سرقت و قاچاق بوده که کاهش 26 درصدي وقوع سرقت ها و افزايش چهار درصدي کشفيات موادمخدر در سال جاري را به دنبال داشته است.

منبع: پایگاه خبری پلیس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار