رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه در تمامی جاده های استان شاهد بارش برف و باران هستیم، گفت: رانندگانی که قصد تردد در جاده های استان را دارند باید حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
کد خبر: ۳۴۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 15 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،سرهنگ فضل الله شیری روز پنجشنبه  اظهار داشت: در مسیرهای گردنه قلاجه در اسلام آباد غرب، مسیر دالاهو به سرپل ذهاب، مسیر سنقر و مسیرهای ‌منطقه اورامانات شاهد بارش برف هستیم.
وی افزود: از بین مسیرهای یاد شده بارش برف در منطقه اورامانات و سنقر بیشتر است و تردد بدون زنجیرچرخ در این مسیرها امکان پذیر نیست.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه عنوان کرد: علاوه بر این مسیرها تمامی جاده های استان کرمانشاه لغزنده هستند و رانندگان برای تردد در آنها باید احتیاط کنند.
شیری با بیان اینکه ماموران پلیس راه در آماده باش هستند، اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون هیچ جاده ای در استان کرمانشاه بسته نشده است.
وی یادآور شد: بارش ها باعث شده که دید رانندگان به دلیل مه گرفتگی هوا کاهش پیدا کند و حاشیه های جاده و تابلوها قابل خواندن نیستند.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه، با بیان اینکه افراد در این شرایط باید از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، گفت: کسانی که قصد مسافرت را دارند باید از سلامت خودروی خود مطمئن شوند و زنجیر چرخ و لباس گرم نیز همراه داشته باشند.
این مقام انتظامی افزود: رانندگان باید از سلامت سیستم گرمایشی، برف پاک کن ها، لاستیک ها و چراغ های خودرو مطمئن شوند و در زمان رانندگی به هشدارهای پلیس توجه کنند.
شیری عنوان کرد: متاسفانه بسیاری از رانندگان تنها به خرید زنجیر چرخ و همراه داشتن آن اکتفا می کنند در حالی که باید با شیوه درست بستن آن نیز آشنا باشند.
وی به رانندگان توصیه کرد که در شرایط نامساعد جوی میزان سرعت خود را از مجاز کمتر و فاصله با خودروی جلویی را نیز بیشتر کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار