رئیس هیأت بسکتبال استان قم خبر داد
رئیس هیأت بسکتبال استان قم گفت: بسکتبالیست مستعد و آینده‌دار قم از سوی کادر فنی برای حضور در اردوی جدید تیم ملی جوانان ایران دعوت شد.
کد خبر: ۳۴۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 11 December 2016
به گزارش تابناک قم، مرتضی سخایی اظهار کرد: اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال رده سنی نوجوانان 2017 به مدت پنج روز به میزبانی سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و از قم پوریا حاجی‌خانی در این اردو حضور یافت.

وی با اشاره به دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران، اضافه کرد: بازیکنانی از استان‌های تهران، گلستان، اصفهان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، خراسان‌رضوی، البرز، مازندران، چهار محال و بختیاری، خوزستان، کرمانشاه، قم و مرکزی در این اردو حضور دارند.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم اضافه کرد: کادر فنی تیم ملی بسکتبال نوجوانان 2017 مجموعا تعداد 41 بازیکن را به اردوی جدید این تیم دعوت کرده که در میان استان‌هایی که دارای بازیکن ملی‌پوش هستند، تهران با 20 بازیکن دارای بیشترین سهمیه ملی است.

وی خاطرنشان کرد: از استان‌های اصفهان و مازندران هر کدام سه بازیکن به این اردو دعوت شده‌اند و استان‌های گلستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری نیز دو سهمیه دارند و از سایر استان‌ها نیز هر کدام یک بازیکن دعوت شده که قم نیز یک ملی‌پوش به نام پوریا حاجی‌خانی را در این اردو دارد.

سخایی به کادر فنی تیم ملی نیز اشاره و بیان کرد: درک بائرمن به عنوان مدیر فنی، محمدمهدی ایزدپناه به عنوان سرمربی، آرش یزدانیان، صابر موسوی و شهریار کریمی به عنوان مربی، سیدمحمدحسین غفاری‌راد به عنوان مربی بدن‌ساز و سینا اسفندیارپور به عنوان آنالیزور در کادر فنی حضور دارند، ضمن اینکه مجید کرم‌علی‌ناظر سرپرست این تیم است.

وی در ادامه به قضاوت داوران بسکتبال استان قم در مسابقات لیگ‌های باشگاهی کشور اشاره و ابراز کرد: خوشبختانه همانند سال‌های گذشته نگاه و اعتماد ویژه‌ای از سوی کمیته داوران فدراسیون بسکتبال وجود دارد و داوران با دانش و مجرب ما در این رشته رقابت‌های مهم لیگ را قضاوت می‌کنند.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم ابراز کرد: این هفته در دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان  و شیمی‌در تهران به عنوان یکی از بازی‌های حساس و مهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور یکی از چهره‌های موفق داوری بسکتبال استان قم و ایران و از پیشکسوتان ارزنده این رشته یعنی محمود حاج اسماعیلی به عنوان ناظر حضور یافت.

وی با اشاره به نظارت علی عبدی‌خانی دیگر چهره قدیمی و با سابقه بسکتبال قم در مسابقات لیگ برتر، خاطرنشان کرد: در مسابقه تیم‌های بسکتبال نیروی زمینی تهران و دانشگاه آزاد اسلامی علی عبدی‌خانی داور با تجربه سابق بسکتبال قم و کشور به عنوان یکی از ناظرین قدیمی لیگ، ناظر این دیدار مهم بود.

سخایی در پایان اظهار کرد: همچنین داوران جوان و آینده‌داری در بسکتبال قم داریم که آنها نیز قضاوت مسابقات مهم لیگ را انجام می‌دهند، چنانکه در مسابقه مهم تیم‌های بسکتبال شهرداری اراک و نفت امیدیه خوزستان، این هفته محسن عباسی از قم داور بازی بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار