سایت خبرگزاری صدا وسیمای مرکز یزد به عنوان شانزدهمین سایت اینترنتی خبرگزاری صدا وسیمای کشور در آیینی با حضور قائم مقام خبرگزاری صدا وسیما، امام جمعه یزد، استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه های مختلف استان رونمایی و افتتاح شد.
کد خبر: ۳۴۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴ 11 December 2016
ه گزارش تابناک یزد،قائم مقام خبرگزاری صداو سیمای کشور در این آیین گفت: تاکنون در 16 استان این سایت برای ارائه تولیدات خبری صدا و سیما ایجاد شده و سایت مابقی استان ها نیز تا پایان امسال افتتاح می شود.
حسن عابدینی ادامه داد: بر اساس برخی آمارهای موجود حدود 30 میلیون نفر از جمعیت کشور کاربر فضای مجازی هستند که حدود پنج میلیون از این تعداد در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند و سایر افراد مطالب تولیدی موجود در فضای مجازی را برای دیگران ارسال می کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت و نقش آفرینی اثرگذار در فضای مجازی، در این راستا علاوه بر ایجاد معاونت فضای مجازی درصدا و سیما، برنامه ریزی های لازم برای حضور هرچه بیشتر رسانه ملی در فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است.
عابدینی با تقسیم انواع قدرت به قدرت سخت، نرم، هوشمندانه و هنرمندانه یادآور شد: اتاق فکرهای غرب با توجه به اثرگذاری قدرت هنرمندانه به استفاده از این گونه قدرت روی آورده اند و ضروری است در این حوزه فعالیت های بیشتری به خصوص از سوی رسانه ها صورت گیرد.
در این آیین سایت خبرگزاری صدا وسیمای مرکز یزد به آدرس اینترنتی yazd.iribnews.ir رونمایی و فعالیت این سایت خبری که تا پیش از این به صورت آزمایشی در حال انجام بود، رسما آغاز شد.
صدا و سیمای استان یزد علاوه بر مرکز استان دارای 6 دفتر خبری در شهرستان های مهم این استان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار