مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه خبر داد
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه بارشی در اواخر هفته سبب بارش باران و برف همراه با وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان کرمانشاه می‌شود.
کد خبر: ۳۴۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 10 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از تسنیم،شاهرخ پارسا با اشاره به جو نسبتا پایدار که در منطقه مستقر شده‌ است و تا چهارشنبه نیز ادامه خواهد داشت اظهار داشت: به دنبال این شرایط سامانه‌ای بارشی از روز چهارشنبه تا اواسط روز پنجشنبه، جو منطقه را متأثر می‌کند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه عنوان کرد: این سامانه بارشی در بعضی ساعات سبب بارش باران و برف همراه با وزش باد نسبتاً شدید و احتمالاً رعد و برق در سطح استان به‌ویژه اورامانات می‌شود.

پارسا با بیان اینکه دمای هوا تا روز دوشنبه نوسان زیادی نخواهد داشت گفت: هوای سرد شبانه تا میانه هفته در استان تداوم دارد.

وی از افزایش دما در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در کرمانشاه خبر داد و افزود: در دو روز پایانی هفته به طور محسوس دما روند کاهشی خواهد داشت.

پارسا کمینه و بیشینه دمای هوای شهر کرمانشاه را برای این هفته از شنبه تا پنجشنبه منفی هشت و صفر درجه سانتی‌گراد عنوان کرد و افزود: در اواسط هفته با انباشت آلاینده‌های شهری در آسمان کرمانشاه روبه‌رو خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه حداکثر سرعت وزش باد در کرمانشاه 70 کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود عنوان کرد: در روز یکشنبه شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و قصرشیرین به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار