به گزارش تابناک؛
نمایشنامه موزیکال تیتیل و بیبیل به کارگردانی نرمین گیوچی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه به اجرا درآمد.
کد خبر: ۳۴۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲ 10 December 2016

به گزارش تابناک کرمانشاه، نمایشنامه موزیکال تیتیل و بیبیل به کارگردانی نرمین گیوچی به زبان محلی هورامی ویژه کودکان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه به اجرا درآمد.

کارگردان این نمایشنامه گفت: نمایشنامه تیتیل و بیبیل اثری است از ابراهیم شمس که توسط شاعر خوش ذوق شهرستان پاوه فتح اله رضایی به صورت نظم در آمده است.

وی افزود : این تئاتر برگرفته از داستانهای قدیمی و فرهنگ خاص هورامان و با زبان مادری(هورامی) می باشدکه به صورت شعر همراه  با موسیقی ،حرکت و طراحی ویژه صحنه در انتقال مفاهیم به کودکان  و ترویج بازی های بومی و محلی پس از هفت ماه به اجرا درآمده است.

نرمین گیوه چی با بیان اینکه این نمایشنامه اثر گروه نمایشی صنم زیر نظر انجمن نمایش پاوه می باشد گفت: طراح صحنه و دکور عدنان مرادی، برنامه ریز وگریمور شرمین انصاری، طراح لباس و دوخت زهرا سلیمی و پرستو قادری، نور پرداز و صدابردار سادات قادری، موسیقی پوریا فتاحی، راویان این تئاتر ماریا عزیزی،سهیل مومنی در زیباتر اجرا شدن این نمایش ما را همراهی کردند.

کارگردان نمایشنامه تیتیل و بیبیل پیش از این کارگردان نمایشنامه های فضای مجازی، کوچه های حلبچه و گربه های جهنمی است.

گفتگو: فرهاد صالحی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار