کد خبر: ۳۴۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹ 09 December 2016
امام جمعه قلعه رئیسی در بخش نخست اظهاراتش خطاب به نمازگزاران گفت: شیعیان بیش از هزار سال است که از سوی خدا تحریم شدند و امام زمانشان به آنها داده نمی‌شود.

این دوره بی از هر دوره‌ای امام زمان منتظر ما است و تا ما آماده نباشیم، او نخواهد آمد؛ بدانید که دوستداران امام مهدی (عج) با منتظران آن متفاوت است و ما باید منتظر باشیم.

زمین و هر چه روی آن است، درک و شعور و اندیشه دارند

او همچنین از درک و شعور طبیعت سخن گفت و بر اساس آیات قرآن مدعی شد که زمین و هر آنچه در آن است دارای سطحی از اندیشه است و زمین هم مرگ و حیات حقیقی دارد.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش دیدار رهبری با خانواده شهدای مدافع حرم را زیبا توصیف کرد و گفت که در مملکتی که برخی به مدافعان حرم بی‌توجی می‌کنند و قدر آنها را نمی‌دانند، شخص اول مملکت با آنها دیدار می‌کنند.

دیوار تحریم‌ها ترک نخورد بلکه مستحکم‌تر شد

موضوع برجام، محور دیگری از صحبت‌های حجت‌الاسلام صلواتی بود تا به طور کلی آن را زیر سؤال ببرد و بگوید برجام به ایستگاهی رسید که همان‌گونه که امام مسلمین هم پیش‌بینی کرده بود، چهره زشت استکبار را رو کرد و درس عبرتی شد برای کسانی که غرب‌گرا هستند و به دشمن اعتماد کردند.

وی افزود: اکنون همه می‌دانند که دیوار تحریم‌ها نه تنها ترک نخورد بلکه مستحکم‌تر شد ولی همین‌که همه یک حرف شدند جای خوشحالی دارد هر چند مردم منتظر پاسخ قاطعانه هستند.

رهبری در جریان ریز مذاکرات هسته‌ای نبود

وی تلویحا” به سخنان رئیس جمهور در روز دانشجو اشاره و تصریح کرد: یکی از شخصیت‌های مملکت در روز دانشجو حرفی زد و مدعی شد که هیچ قدمی در برجام برنداشتیم که با رهبری مشورت نکرده باشیم در صورتی که این حرف دروغ است و رهبری گفته است که من به جزئیات مذاکرات کاری ندارم و پیش از این نیز گفته بود خوش‌بین نیستم در صورتی که همین فرد گفته بود که خوش‌بینم.

وی خطاب به مسولان دولت ابراز داشت: شما از تحریم آمریکا نترسید بلکه از تحریم خدا بترسید که امام زمان را از ما گرفته است.

عده‌ای در دولت تدبیر مجال تخریب چهره‌های حامی رهبری را پیدا کردند

امام جمعه قلعه‌رئیسی با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت تدبیر عده‌ای مجال یافتند که چهره‌های انقلابی همچون مصباح، یزدی، علم الهدی و احمد خاتمی را تخریب کنند، ادامه داد: عده‌ای در این سه سال شبانه‌روزی به تطهیر چهره نجس سران فتنه پرداختند ولی هیچ‌گاه نگفتند که این افراد چه بر سر نظام آوردند.

آقای عدل هاشمی، این چه قانونی بود که تصویب کردید؟

موضوع حقوق‌های آنچنانی مدیران نیز از صحبت‌های امروز او جا نماند و او خطاب به عدل هاشمی‌پور گفت که خدایی این چه قانونی است که شما حقوق ۲۰ میلیون تومانی برای مدیران مصوب کردید؟ مدیر نظام اسلامی این نیست.

به گزارش ریواس جنوب، امام جمعه قلعه‌رئیسی در بخش دوم صحبت‌هایش مشکلات مردم را به شکل خلاصه و کارشناسی شده مطرح کرد تا از فرصت حضور نماینده مردم به بهترین شکل استفاده کند.

در یک کلام جوانان ما صاحب و پارتی ندارند

او ابتدا از عدل هاشمی برای پیگیری‌هایش در رفع مشکلات عدیده بخش چاروسا تشکر کرد ولی خطاب به او گفت: آقای هاشمی در یک کلام جوانان مستعد این منطقه برای شاغل شدن و نجات یافتن از دست غول خانمان‌سوز بیکاری، پارتی ندارند، چاره‌ای بیندیشید.

دود آتراها مردم را بیمار کرده، گازرسانی لاک‌پشتی جلو می‌آید

او گفت: دود آتراها و بخاری‌های نفتی مردم این منطقه را بیمار کرده و طاقتشان به سر رسیده، هر چه در توان دارید به کار بگیرید و حرکت لاک‌پشتی این پروژه را سرعت دهید تا گرفتن این حق مردم، نام نیکی برای شما باشد.

جاده‌ای که خودروهای مردم را اوراقی کرده است

حجت‌الاسلام صلواتی راه ارتباطی ناهموار دهدشت به چاروسا را دیگر خواسته مهم مردم خواند و خطاب به هاشمی گفت: این جاده تا تونل قلعه‌دختر دل مردم را خون کرده، خودروهایشان را اوراقی کرده و داغ بسیاری از جوانان را بر دل مادرانشان گذاشته است.

او گفت دیگر نمی‌گویم چند وقت این سه کیلومتر از این جاده در ورودی شهر قلعه‌رئیسی شروع شده ولی مردم می‌گویند ما چه بد کردیم؟

با یک اتاق بدون امکانات، می‌خواستند دل ما را خوش کنند

امام جمعه چاروسا نیاز جوانان مستعد و ورزش‌دوست این منطقه به ورزشگاه را هم مطرح کرد و توضیح داد: چند مدت پیش مدیرکل ورزش برای آنکه دل بخشدار و دیگر مسئولان را خوش کند، نمایندگی ورزش اینجا را افتتاح کرد اما نه امکانات دارد و نه صاحب و فقط یک اتاق است.

او از نماینده مردم خواست تا دل جوانان را به صورت واقعی خوش کند و ورزشگاه قلعه‌رئیسی را تکمیل و چمن‌کاری کند.

مردم منتظر تغییر مدیران ضعیف چاروسا هستند

او این را هم به نماینده مردم کهگیلویه بزرگ گفت که چاروسا مدیر جهادی و انقلابی می‌خواهد نه مدیری که توان انجام یک کار کوچک را هم ندارد؛ مردم منتظر تغییر مدیران ضعیف هستند و کاری به چپ و راست ندارند.

به گزارش ریواس جنوب، نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی نیز برای همه دردهای مطرح شده از سوی امام جمعه نسخه‌های درمانی داشت و قول‌های خوبی داد.

او گفت که پیمانکار گازرسانی را تغییر دادیم، پروژه را ملی کردیم و همه آن را یکجا به مناقصه می‌بریم تا در کمتر از ۱۸ ماه آینده مردم مشعل گاز را در آخرین نقطه چاروسا و دیمشوک روشن کنند.

او قول سرعت دادن به ترمیم جاده دهدشت به قلعه‌رئیسی و چمن‌کاری ورزشگاه این شهر را نیز داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار