هشدار دوباره عدل هاشمی پور به مدیران آموزش و پرورش:
عدل هاشمی ، خطاب به مدیران آموزش و پرورش و دیگر مدیران گفت که بدانید من برای مبارزه با این چیزها آمدم پس نگذارید که من ناراحت شوم و حرف بزنم؛ بدانید من هنوز سینه باز نکردم و پرده دل با مردم نگشودم که اگر این کار را کنم آتش به پا می‌شود.
کد خبر: ۳۴۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴ 09 December 2016
پس از انعکاس صحبت های عدل هاشمی در سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد،(اینجا) و پاسخ برخی مدیران به صحبت های عدل هاشمی ، نماینده ی کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، امروز پیش از خطبه های نماز جمعه ، دوباره بر حرف های قبلی خود تاکید کرد و با اشاره به واکنش های برخی مدیران به سخنان قبلی وی با تشکر کردن از هم ،خطاب به مدیران آموزش و پرورش و دیگر مدیران گفت : بدانید من برای مبارزه با این چیزها آمدم پس نگذارید که من ناراحت شوم و حرف بزنم؛ بدانید من هنوز سینه باز نکردم و پرده دل با مردم نگشوده ام که اگر این کار را کنم آتش به پا می‌شود.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در جمع مردم بخش چاروسا گفت: مشکلات دانش آموزان دلی مهتاب از زبان نماینده آنان برخی را برآشفته کرد تا حدی که به جای قدرشناسی از خیرین، از همدیگر تشکر کردند و لوح تقدیر الکی می دهند؛ او خطاب به مدیران آموزش و پرورش گفت: برای مبارزه با همین مشکلات مردم آمدم، کاری نکنید که حرف بزنم.

عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در جمع نمازگزاران شهر قلعه‌رئیسی بعد از آنکه مهمترین خواسته‌های مردم را از زبان امام جمعه این شهر شنید، در صحبت‌هایی تند و قاطع به آن‌ها واکنش نشان داد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در بخشی از مهم‌ترین صحبت‌هایش به محرومیت منطقه چاروسا و مشکلات آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در مدتی که در کربلای معلی بودم از طریق سایت‌های خبری از موضوعی مطلع شدم که دلم را در کربلا خون کرد.

او که به مشکلات دانش‌آموزان دلی مهتاب، اشاره می‌کرد گفت: بعد از اطلاع از این موضوع، آن را پیگیری کردم و دیدم واقعا دانش‌آموزان در یک فضای "گونی” درس می‌خوانند و این زجرآور است.

چرا از بیان مشکلات مردم خجالت می کشید؟

ریواس جنوب با انتشار کامل سخنان عدل هاشمی نوشت:هاشمی گفت که انتظار من از مسئولان آموزش و پرورش این بود که خودشان این مشکلات را گوشزد کنند و در یک فضای کاری به دور از حواشی و باند بازی و جناح‌ها به دنبال رفع آن‌ها باشیم ولی انگار برخی‌ مدیران از بیان مشکلات مردم به نماینده خجالت می‌کشند؛ بالاخره کاری از عهده من برمی‌آید کاری از عهده شما.

نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد و ابراز تعجب از ناراحتی مدیران آموزش و پرورش از تذکر او، تصریح کرد: من زبان مردم هستم و باید درد آن‌ها را فریاد بکشم؛ ناراحتی ندارد ولی می‌بینیم برخی نه تنها برآشفته شدند بلکه بعد از آن به دنبال تقدیر و تشکر کردن از همدیگر هستند.

دو باره می گویم مدیری که مردم حوزه ی مسئولیتش زجر می کشند ، مدیر نیست

هاشمی این را هم گفت که مسئولان آموزش و پرورش به جای آنکه به فکر حل مشکل دانش‌آموزان دلی مهتاب و مشکلات مشابه باشند، فضا را طوری کردند که انگار نماینده مقصر بود یا نماینده دنبال این است که کسی از او تشکر کند؛ مگر شما از من خواستید که فلان جا مشکل دارد نه خیر آقایان کارها و تشکرها را باید در سایت خدا بنویسند.

بله من گفتم و دوباره می‌گویم که مدیری که مردم حوزه مسئولیتش زجر می‌کشند و دانش‌آموزانش در فضای گونی درس می‌خوانند نه تنها مدیر نیست بلکه باید خواب به چشمانش نرود.

باید از خیرینی که میلیارد ها ریال هزینه می کنند؟

چرا شما از کسانی تشکر نمی‌کنید که با جیب خود کانکس می‌خرند و مدرسه می‌سازند و حاضر نیستند کسی اسمی از آنها ببرد حالا ما از مدیر قدردانی می‌کنیم و لوح تقدیر می‌دهیم؟

من از آقای زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش قدردانی می‌کنم ولی آیا این فایده‌ای به حال مردم دارد.

او همچنین خطاب به مدیران آموزش و پرورش و دیگر مدیران گفت که بدانید من برای مبارزه با این چیزها آمدم پس نگذارید که من ناراحت شوم و حرف بزنم؛ بدانید من هنوز سینه باز نکردم و پرده دل با مردم نگشودم که اگر این کار را کنم آتش به پا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
درود بر سردار، آقای هاشمی عده ای عقده ای و تازه به دوران رسیده دارن در آموزش و پرورش جولان میدن ، لطفا جلوشون بگیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
جناب هاشمی دل مردم خون است از سیاسی کاری رمسئولین فقط نجابتشان وحلم بیش از حدشان باعث شد تاکنون فریادوفغان نکرده اند واز حوصله وصبوری شماهم نهایت سوئ استفاده را می کنند شماهم گفتید سیاسی نیستی که از این روحیه از صدر استان تا پایین ترین رده بهره برداری سیاسی را می کنند مردم محروم کهگیلویه چشم امید به شما دوخته اند بیش از این نگذارید افراد نالایق در ادارات کل وشهرستانها جولان بزنند نیروهای اصلی انقلاب وایثارگران به حاشیه رانده شوند شما کارسیاسی نکن ولی ظلم ستیز باش ولی دنبال حقوق مردم باش ولی شایسته سالاری را در استان پیگیرباش مطمعن باش مردم پشت سرشماهستند خدا یارو یاورت باد رزمند ه
خودم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
این مثل همون بگم بگم احمدی نژاده
اگه مردی بگو
اگه مردی مسئول بی مسئولیت را عوض کن
خواهشا شما هم بگم بگم راه ننداز که تجربه هشت ساله اش را داشتیم و دیدیم نگفتنت باعث چه رکوردهای نجومی اختلاس شد.
خواهشا اگه کسی کاربدی میکنه با صدای بلند حرفت را بزن و از رای اوری دوره دوره بعدت نترس که اگه ترسیدی مغلوبی
شک نکن
شک نکن
شک نکن
لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
سردار لطفا انقلابی عمل کنید ممنونتون میشیم/هر چند که فراموش نکردید و فراموش نکنید که نماینده مردم هستین و وظیفه دارین که این کارها را انجام بدهید/درود بر شرف و شرافت شما/لطفا سنت شکنی کنید و آزادانه حرف بزنید افشا سازی کنید مصلحت را بزارید کنار /انقلابی انقلابی انقلابی درود
لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
جناب آقای هاشمی خسته نباشید.
امابرادر من هیچ چیز سرجای خود نیست ..
میگی نه ؟؟؟
خب میگم خدمتتون ...
چرا باید معلم کارخودشو انجام نده بیاد تو اداره ای مسئولیت بگیره ک نمیدونه الفبای اون اداره چی هست ؟؟
چرا معلمی ک نمیتونه ماموریت اداری بنویسه بیادتو اداره ای مسئولیت بگیره ؟؟
چرا معلم در آموزش و پرورش حکم داشته باشه و در اداره ای دیگر رییس باشه ؟؟؟
آیا این مغایر با قانون نیست ؟؟ چرا معلم بخاطر مسئولیتی ک داره و اینکه بخان سرپوش بزارن ب دوشغله بودن آن حکمی میزنن تو آموزش و پرورش؟؟
آیا این معلم دیگر حواسی برای رسیدگی ب رسالت اصلی خود دارد ؟؟؟
آیا میتواند به بچه های معصوم مردم رسیدگی کند ؟؟
برای رضای خدا هم ک شده بزارید معلمان ب شغل خود برسند ...نکنید این کارها را تو را ب هرکس و هرکی ک میپرستید.
جبار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
آقای عدل،برادر زیاد نگران مباش،
مدیر از کجا،مدیران آموزش وپرورش ادارات را به گند کشیدند محلی برای راضی کردن اقوام،ودوستان شده،آموزش از کجا
لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
سلام سردار بفرمایید سفر ریاست جمهور که قریب 1000میلیارد اختصاص داد به استان آیا تا بحال اقدامی عملی شد یا نه
بهمیی ها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
سردار جان ظلم و بی عدالتی در آموزش و پرورش لیکک بی داد میکند ..یه عده ادم بیسواده عقده ای تازه به دوران رسیده به معلم ها و دانش اموزان ظلم میکنند .ریسی که بازنشسته شده چرا نمیره چرا ایقد خیانت به بهمیی میشه؟؟؟ خواهش میکنیم برخورده قاطع کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار