کد خبر: ۳۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 11 May 2015
مدیرکل آب و فاضلاب استان البرز گفت: با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد ریال، انشعاب‌های آب و فاضلاب تمام واحدهای مسکن مهرنظرآباد نصب شد.
غلامرضا رضایی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با بیان اینکه براساس تمهیدات اندیشیده شده تمام 2880 واحد مسکن مهر نظرآباد در استان البرز به انشعاب‌های آب و فاضلاب تجهیز شدند، ادامه داد: هم اکنون شبکه توزیع آب و شبکه جمع‌آوری فاضلاب مسکن مهر قوچ حصار نظرآباد تکمیل شده و نزدیک به 500 خانواده ساکن در این سایت از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه در بخش آب آشامیدنی بیش از 11 کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب به اقطار 75 تا 900 میلیمتر از جنس پلی‌اتیلن و چدن داکتیل اجرا شده است، گفت: همچنین دو حلقه چاه اختصاصی با مجموع آبدهی 40 لیتر بر ثانیه حفر و تجهیز و به مدار بهره‌برداری وارد شده است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش فاضلاب گفت: 9250 متر شبکه‌های جمع‌آوری فرعی و اصلی فاضلاب با اقطار 200، 315 و 400 میلیمتر اجرا شده است و انشعاب تمام 2 هزار و 880 واحد آن نصب و در صورتی که پکیج تصفیه فاضلاب آن امسال احداث شود، آماده بهره‌برداری خواهد شد.
مدیرعامل آبفای البرز اظهار داشت: پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب قوچ حصار با اعتبار 12 میلیارد ریال برای انتخاب پیمانکار و شروع عملیات احداث انتخاب شده است و پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا نیمه دوم سال 94 به بهره‌برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: برای سایت مسکن مهر قوچ حصار تاکنون در هر دو بخش آب و فاضلاب 7/52 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار